سوژه


تردید امباپه در مورد پیوستن به رئال مادرید

ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن ممکن است از انتقال به رئال مادرید پشیمان شود، در حالی که تعداد زیادی از رسانه‌های معتبر ورزشی خبر از رئالی شدن کیلیان امباپه داده‌اند، اما  دی ماریتزیو خبرنگار سرشناس ایتالیایی که یک سایت ورزشی دارد و همچنین شمار دیگری از رسانه‌های ورزشی مدعی شدند که فشار پی اس جی برای متقاعد کردن این ستاره فرانسوی ظاهراً نتیجه‌بخش بوده و امباپه احتمال دارد قراردادش را با پایتخت‌نشینان فرانسه تمدید کند. این در حالی است که فابریزو رومانو دیگر خبرنگار مطرح حوزه نقل و انتقالات نیز در صفحه‌اش نوشته است که امباپه هنوز تصمیم درخصوص آینده‌اش نگرفته است و اینکه روز یکشنبه او تصمیم نهایی‌اش را اعلام خواهد کرد، دور از واقعیت است. روزنامه مارکا نیز گزارش داده است که خانواده امباپه پیشنهاد 130 میلیونی رئال برای پاداش را رد کردند و طلب درخواست 200 میلیونی کرده‌اند.

کلوپ: من اهل تماس گرفتن با مربی تیم دیگر نیستم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول تأکید دارد که تماسی با استیون جرارد سرمربی استون ویلا نداشته و نخواهد داشت. اگر استون ویلا در هفته آخر لیگ برتر انگلیس به کسب امتیاز از سیتی شود، لیورپول در صورت برتری مقابل ولورهمپتون فاتح این فصل لیگ خواهد شد. یورگن کلوپ، سرمربی باتجربه لیورپول در نشست خبری پیش از دیدار با ولوز فصل تیمش را تا همین حالا نیز خوب توصیف کرد و در مورد استیون جرارد هم حرف زد: «مسلماً من به عنوان مربی سابق دورتموند و ماینتس که طرفدار این تیم‌ها هستم اگر بتوانم کاری انجام دهم که به  دورتموند و ماینتس کمک کند، این برایم به مثابه یک انگیزه خواهد بود، اما نه من در زمین بازی می‌‌کنم و نه استیون جرارد. ما همه انسان‌ هستیم. جرارد بدون تماس من نیز 100 درصد این بازی را جدی خواهد گرفت. من مطمئنم دیگر باشگاه‌ها در این شرایط با او تماس می‌‌گرفتند، اما من چنین کاری نمی‌کنم.»

اخراج زودهنگام سرمربی دورتموند

باشگاه دورتموند خیلی زود و پس از تنها یک فصل با مارکو روسه سرمربی خود قطع همکاری کرد. پس از جلسه روز پنجشنبه هیأت رئیسه باشگاه، خبرهایی در رسانه‌های آلمانی در مورد احتمال تغییر در کادر فنی دورتموند مطرح شد. در نهایت نیز مشخص شد که هیأت رئیسه به این نتیجه رسیده‌اند که با مارکو روسه قطع همکاری کنند. مربی سابق گلادباخ پس از تنها یک فصل حضور روی نیمکت دورتموند برکنار شد و دوران حضور کوتاه مدتش پایان یافت. دورتموند با او به هیچ جامی دست پیدا نکرد و در بوندسلیگا پس از 34 بازی و 69 امتیاز پشت سر بایرن رتبه دوم را کسب کرد. دورتموند در لیگ قهرمانان و جام حذفی نیز نتایج ناامیدکننده‌ای گرفت. در بیانیه دورتموند قید شده که این تصمیم با هماهنگی ‌هانس یوآخیم واتسکه (مدیر)، میائیل زورک (مدیر ورزشی)، سباستین کهل و ماتیاس سامر گرفته شده است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7912/21/613540/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها