خبر در خبر


ایرنا- «جبار گوهری» سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه؛ راه نجات نگهداری بناهای تاریخی استان را تغییر کاربری به روز آنها دانست ‌وگفت: یکی از سیاست‌های مهم وزارتخانه برای نگهداری تعداد وسیع بناهای تاریخی کشور؛ واگذاری بهره‌برداری آنها به بخش خصوصی است و این سیاست در کرمانشاه در حال پیگیری است.
مهر- «علی سلاجقه» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌ زیست گفت: سازمان حفاظت محیط‌ زیست برای پی بردن به دلایل تلف شدن دو توله یوزپلنگ ایران کمیته حقیقت‌یاب تشکیل داده است.
مهر- «حسن ساسانی» مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: تاکنون بیش از ۷۶ کیلومتر از رودخانه زاینده‌رود ساماندهی شده است.
ایرنا- «علی‌اصغر شالبافیان» معاون گردشگری وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از اجرایی شدن قانون حمایتی تعرفه مصرف گاز طبیعی تأسیسات گردشگری، آب‌درمانی و هتل‌ها از ابتدای سال‌جاری مشابه تعرفه بخش تجاری و خارج شدن از تعرفه صنعتی به ادارات کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خبر داد.
ایسنا- «پرهام جانفشان» مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران به آژانس‌های مسافرتی نسبت به صدور مدارک و ویزای درمانی غیرمعتبر برای اتباع خارجی که بویژه برای درمان به ایران سفر می‌کنند، هشدار داد.
ایسنا- «علیرضا ارجمندی» مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم از قرارگیری نام کاروانسرای دیرگچین در مجموعه ثبت جهانی کاروانسراهای جاده ابریشم خبر داد.
ایران- اکبر صوتی هنرمند پیشکسوت صنایع‌دستی رشته مشبک درگذشت. او متولد ۱۳۰۸ در کرمان و تاکنون بیش از ۱۵۰ نمایشگاه در داخل و خارج از کشور برگزار کرده است. صوتی بیش از ۷۵ سال از عمر خود را به تولید ۳۰۰ اثر از جمله تصاویر بزرگان ایران‌زمین و مشاهیر و مفاخر جهان گذرانده است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7912/17/613503/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها