اعلام زمان نمایش فیلم «برادران لیلا» در کن


فرهنگی/ هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن در حالی از ۱۷ مه (۲۷ اردیبهشت) آغاز می‌شود که نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه این فستیوال روز چهارشنبه ۲۵ مه برابر با ۴ خرداد، اولین نمایش خود را همراه فرش قرمز تجربه می‌کند. طبق اعلام فستیوال کن، «برادران لیلا» چهار نمایش دیگر در روزهای 26 و 27 و 28 مه (پنجم تا هفتم خرداد) خواهد داشت.
همزمان با نزدیک شدن به ایام این فستیوال بالاخره در روزهای پایانی هفته گذشته اولین خلاصه داستان از این فیلم در رسانه‌های فرانسوی منتشر شد. در این خلاصه داستان آمده: «در سن 40 سالگی، لیلا تمام زندگی خود را صرف مراقبت از والدین و چهار برادرش کرده است. خانواده‌ای که در شرایط تحریم ایران دائماً در حال بحث و زیر فشار قرض‌های متعدد است. در حالی که برادران او به سختی تلاش می‌کنند که خرج زندگی خود را دربیاورند، در این شرایط لیلا نقشه‌ای می‌چیند...»
«برادران لیلا» سومین همکاری پیاپی سعید روستایی با پیمان معادی و نوید محمدزاده است. ترانه علیدوستی بازیگر لیلا و نقش اصلی فیلم است. در کنار او سعید پورصمیمی،‌ محمد علیمحمدی و فرهاد اصلانی از دیگر بازیگران این فیلم هستند که در کنار فیلم pacification ساخته آلبرت سرا از آن به عنوان طولانی‌ترین فیلم بخش مسابقه جشنواره کن نام برده می‌شود. «برادران لیلا» اولین تجربه حضور سعید روستایی در جشنواره کن است. او که ساخت دو فیلم پرفروش و موفق «ابد و یک روز» و «متری شیش و نیم» را در کارنامه دارد با «متری شیش و نیم» در بخش فیلم خارجی جایزه سزار، کاندید شد. آن‌طور که سعید روستایی وعده داده این فیلم قرار است بلافاصله بعد از جشنواره کن در سینماهای ایران به نمایش دربیاید.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7906/23/612664/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها