دختر گمشده در مزرعه پیدا شد


گروه حوادث /   دختر سه ساله که در شهرستان بادرود کاشان گم شده بود در حالی که از خستگی در یک مزرعه به خواب رفته بود از سوی مرد کشاورز پیدا شد.
علی کفاشی، رئیس جمعیت هلال احمر بادرود در تشریح این خبر گفت: این کودک سه‌ساله که افغانستانی است و همراه خانواده‌اش در شهر کاشان سکونت دارد، بعدازظهر شنبه برای ملاقات با بستگان و همچنین زیارت به آستان مقدس آقاعلی عباس(ع) به بادرود آمده بودند اما وقتی همراه چند تن از همسن‌‌وسالان خود به‌ قصد بازی در پارک اندیشه شهرک آزادگان رفته بود به‌ علت ناآشنایی به منطقه و دور ماندن از سایرین، مسیر را گم کرد.
خانواده‌اش بعد از گم‌شدن این کودک از مردم و گروه‌های امدادی تقاضای کمک کردند تا اینکه با تلاش نیرو‌های هلال احمر، انتظامی، بسیج، شهرداری و نیرو‌های مردمی پس از 13 ساعت جست‌وجو، کودک سه‌ساله ساعت 8:30 صبح یکشنبه در فاصله حدوداً دو کیلومتری محل سکونت واقع در مزرعه ابوذر خالدآباد در حالی که به خواب رفته بود توسط یک کشاورز پیدا شد.
رئیس جمعیت هلال احمر بادرود گفت: دختربچه پس از پیدا شدن به نیروی انتظامی حاضر در محل تحویل داده شد و پس از اطمینان از سلامتی او به آغوش خانواده‌اش بازگشت.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7894/19/610876/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها