اخبـــار


شرکت فرودگاه‌ها ۲۱ هزار میلیارد تومان دارایی دارد

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در حال حاضر با مجموع دارایی‌ها و حقوق مالکانه ۲۱ هزار و ۳۲۰ میلیارد تومانی یکی از شرکت‌های دولتی تابعه وزارت راه با تراز تجاری مثبت است. با کسر بدهی‌های این شرکت، مجموع حقوق مالکانه شرکت فرودگاه‌ها در پایان سال ۱۳۹۹ معادل ۲۱ هزار و ۳۲۰ میلیارد و ۳۴۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

پیشرفت ۶۸ درصدی ساخت راه‌آهن رشت - کاسپین

معاون ساخت و توسعه راه آهن و بنادر از پیشرفت ۶۸ درصدی ساخت راه آهن رشت-کاسپین خبر داد. عباس خطیبی ادامه داد: از مصوبات سفر رئیس جمهور تاکنون ۲ هزار میلیارد ریال آن ابلاغ شده است و با توجه به اینکه عملیات زیرسازی این محور ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و کل پروژه نیز ۶۸ درصد پیشرفت در عملیات اجرایی دارد در صورت تأمین منابع مورد نیاز این محور ریلی مهم امسال افتتاح می‌شود.

زیان ۳۴۰۰ میلیارد تومانی ایران ایر در سال ۱۳۹۹

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۹۹ بیش از ۳۴۷۰ میلیارد تومان زیان خالص داشته است. مجموع درآمدهای این شرکت در سال ۱۳۹۹ از محل درآمدهای عملیاتی ۲ هزار و ۶۰ میلیارد و ۲۲۶ میلیون ۴۰۰ هزار و تومان و از محل سایر درآمدها، ۹۶۴ میلیارد و ۵۹۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و کل درآمدها تقریباً حدود ۳ هزار میلیارد تومان بوده است.

صدور قبض‌های مالیاتی برای ۱.۵ میلیون ملک خالی

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: وزارت اقتصاد در حال صدور قبض‌های مالیاتی و ارسال آن برای مالکان است و امیدواریم این قبض‌ها برای همه مالکان ارسال شود تا مالیات مورد نظر اخذ شود.
محمدرضا رضایی کوچی گفت: اجرای این قانون آغاز شده است و نزدیک به یک و نیم میلیون واحد مسکونی که مشمول قانون مالیات بر خانه‌های خالی می‌شود توسط وزارت راه و شهرسازی شناسایی و راستی آزمایی شده و به وزارت اقتصاد معرفی شده است.

18 درصد پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پیشرفت فیزیکی ۶۰ هزار واحد طرح نهضت ملی توسط بنیاد را ۱۸ درصد برشمرد و گفت: در بخش مسکن شهری همکاری بانک مسکن با بنیاد همکاری مناسبی است. حمیدرضا سهرابی گفت: تاکنون حدود ۸۵ هزار واحد پروژه برای بنیاد مسکن در طرح نهضت ملی مسکن در بخش شهری تعریف شده و معادل کمتر از ۶۰ هزار متقاضی به بنیاد معرفی شده است.

پرواز رشت به آستراخان روسیه دایر شد

مدیرکل فرودگاه استان گیلان از برقراری پرواز رفت و برگشت رشت به آستراخان روسیه خبر داد. سید محسن میرحسینی، گفت: پرواز رفت و برگشت رشت به آستراخان روسیه، با توجه به وجود کنسولگری فدراسیون روسیه در گیلان و همچنین وجود سرای تجاری ایرانیان در آستراخان روسیه در راستای توسعه دیپلماسی اقتصادی کشورهای حاشیه دریای خزر دایر شده است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7892/11/610566/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها