وضعیت مهاجمان اصلی تیم ملی در ابهام است

زنیت به آزمون اجازه نداد، طارمی در انتظار پرواز


تیم ملی در حالی خود را آماده دیدار امروز با عراق می‌کند که تا عصر دیروز وضعیت تعدادی از ملی‌پوشان مشخص نبود. شاگردان دراگان اسکوچیچ در شرایطی دیروز به تمرین پرداختند که تست کرونای کریم انصاری‌فرد، امیر عابدزاده و پیام نیازمند که سه‌شنبه و بعد از طی مسیر طولانی خود را به اردوی تیم ملی رسانده بودند، منفی شد و آنها مشکلی برای آخرین تمرین قبل از دیدار با عراق ندارند. در این بین و فاصله ٢۴ ساعت تا جدال ایران و عراق، خبر رسید تست سردار آزمون و احسان حاج‌صفی هم منفی شده. این در حالی است که 2 تست قبلی سردار در روزهای قبل مثبت شده بود و این سؤال ایجاد شد که چطور این تست منفی شده است؟ با این حال یک مانع جدید پیش پای این تصمیم آزمون شکل گرفت و باشگاه زنیت که بابت قرارداد سردار با بایرلورکوزن عصبانی به نظر می‌رسد، مجوز خروج او از قرنطینه را صادر نکرد و مدعی شد آزمون با وجود منفی شدن تست کرونایش با توجه به مصدومیت جزئی‌اش باید از این سفر اجتناب کرده و دوران نقاهت خود را پشت سر بگذارد.
شریفی، سخنگوی فدراسیون دیروز در خصوص عدم اجازه خروج آزمون توسط باشگاه زنیت گفت: «متأسفانه با وجود تلاش بسیار زیاد مجموعه فدراسیون و تیم ملی، زنیت همکاری لازم را انجام نداده که در نوع خود عجیب و قابل پیگیری است. در حال حاضر آزمون در دوبی است و مکاتبات لازم را با فیفا انجام دادیم و خواهان حضور هرچه سریعتر آزمون در ایران هستیم.» از طرف دیگر، حاج‌صفی که باید از یونان به ایران سفر کند، هنوز زمان سفرش به تهران مشخص نشده و منتظر هماهنگی لازم از سوی فدراسیون است تا خود را به اردوی تیم ملی برساند. این در حالی است که بزرگ‌ترین مشکل تیم ملی در حال حاضر ماندن طارمی در ترکیه است که به‌دلیل بارش شدید برف، در این کشور مانده و هنوز نتوانسته است به ایران بیاید. به همین دلیل فدراسیون تمام ظرفیت خود را برای فراهم کردن شرایط سفر طارمی گذاشت تا مهاجم تیم ملی بتواند خود را به اردو برساند. در همین رابطه علی نوری خبرنگار عراقی درباره آخرین وضعیت طارمی نوشت: «فدراسیون ایران پیامی دریافت کرده که پرواز اختصاصی که برای انتقال مهدی طارمی از ترکیه به تهران تدارک دیده، لغو شده که دلیل آن، شرایط بد آب و هوایی ترکیه است و منابع تأکید کردند طارمی بازی مقابل عراق را به شکل کامل از دست داده است.»
مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی درخصوص وضعیت حضور طارمی توضیح داد: «از روز سه‌شنبه تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم تا او را به تهران بیاوریم، حتی عزیزی‌خادم دستور داد برای طارمی جت اختصاصی گرفته شود ولی فرودگاه‌های ترکیه به پرواز‌های داخلی ما اجازه نشستن نمی‌دهند و کار را به‌ دلیل برودت هوا و سرما خیلی سخت می‌گیرند. می‌خواستیم از خود ترکیه جت بگیریم و این بازیکن را به تهران بیاوریم اما مشکلات بیمه‌نامه و موارد خاص وجود داشت. با این حال، برای ساعت 11:45 برای طارمی پرواز گرفته‌ایم تا از آنتالیا مستقیم به تهران بیاید.»



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7835/18/600261/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها