اخبار


تعویق والیبال برفی قهرمانی آسیا

مسابقات والیبال برفی قهرمانی مردان و زنان آسیا به تعویق افتاد. کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) میزبانی اولین دوره مسابقات والیبال برفی را به قزاقستان داد و قرار بود این رقابت‌ها از 9 تا 15 اسفند ماه به میزبانی شهر نورسلطان برگزار شود.حالا فدراسیون والیبال قزاقستان به دلیل نگرانی‌های شیوع کرونا و تحولات داخلی این کشور،زمان برگزاری این رقابت‌ها را به تعویق انداخت.

شکست سنگین سیچوان در روز کم‌فروغ حدادی

تیم سیچوان در دور بیست و ششم لیگ بسکتبال چین، متحمل شکست سنگینی مقابل گوانگدونگ شد. این تیم دراین هفته میزبان تیم گوانگدونگ تایگرز بود و - 110 شکست خورد.حامد حدادی، ستاره ایرانی سیچوان در این دیدار 32 دقیقه بازی کرد و 6 امتیاز، 7 ریباند و 10 پاس گل داشت. سیچوان با 9 پیروزی و 17 شکست در جایگاه پانزدهم لیگ 20 تیمی چین قرار دارد.

رقابت سنتی ‌ذوب‌آهن-سایپا در اصفهان

دیدار سنتی تیم‌های والیبال سایپا و ذوب آهن در لیگ برتر بانوان امروز به میزبانی سالن ملت اصفهان برگزار می‌شود. دو تیم بالانشین جدول همانند فصل‌های گذشته رقابتی سنگین را با حضور ملی پوشان شاخص خود انجام می‌دهند. در دور رفت ذوبی‌ها توانستند گوی سبقت را از نارنجی پوشان بگیرند. اما در نیم فصل دوم سایپایی‌ بواسطه شکست نماینده اصفهان به باریج اسانس کاشان توانست به صدر برود و همین امر رقابت این دو تیم را برای صدرنشینی سخت‌تر می‌کند تا در پلی آف حریفی آسانتر داشته باشند. در سایر بازی‌ها هم پیکان با تیم جوانان زرتشتی یزد بازی می‌کند.مس رفسنجان - باریج‌اسانس کاشان، ریف اصفهان - بانوان ورامین و مهرسان - ستارگان فارس با هم دیدار می‌کنند.

برزیل، بلغارستان و روسیه میزبان ایران در لیگ ملت‌ها

تیم ملی والیبال ایران در دور مقدماتی لیگ ملت‌های 2022 در برزیل، بلغارستان و روسیه با 12 تیم مسابقه می‌دهد. دور مقدماتی لیگ ملت‌های مردان از 17 خردادماه سال آینده با میزبانی برزیل، کانادا، فیلیپین، بلغارستان، روسیه و ژاپن آغاز می‌شود.تیم ملی والیبال ایران از 12 بازی دور مقدماتی لیگ‌ ملت‌ها تنها با تیم‌های فرانسه، آلمان و آرژانتین مسابقه نمی‌دهد. ایران درهفته اول از 17 تا 22 خردادماه 1401 در برزیل به مصاف استرالیا، روسیه، ژاپن و هلند می‌رود. هفته دوم هم که از 31 خرداد تا پنجم تیرماه 1401 برگزار می‌شود و مردان والیبال ایران در صوفیه به ترتیب با بلغارستان، امریکا، برزیل و کانادا روبه‌رو می‌شوند که هفته‌ای سخت و نفسگیر است.تیم بهروز عطایی در هفته سوم و آخر دور مقدماتی لیگ‌ملت‌ها از 14 تا 19 تیرماه در شهر کمروف روسیه با تیم‌های ایتالیا، صربستان، اسلوونی و لهستان رقابت می‌کند. در پایان رقابت‌های مرحله مقدماتی 8 تیم برتر جدول به مرحله نهایی می‌رسند تا برای مقام قهرمانی از 29 تیر تا دوم مردادماه با هم رقابت کنند. هنوز میزبان دور نهایی مشخص نیست.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7835/20/600232/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها