سلام ایران


هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021
پیامک: 3000451213

خرابی پله برقی مترو میرداماد/ خانم نوازی: پله برقی مترو میرداماد چند ماهی است که خراب شده علت چیست؟ لطفاً مسئولان مربوطه رسیدگی  کنند.

تشکر از پرسنل پایگاه 11 آگاهی/ یک شهروند: از پرسنل محترم پایگاه 11 آگاهی بخصوص سرگرد میثم حق‌وردی وسروان نجفیان بابت اینکه سارق خودروی بنده را  دستگیر کردند و پخش ماشین اینجانب را سالم تحویل دادند، سپاسگزارم.

ساخت ویلاهای غیرمجاز در شمال کشور/ آقای حیدری: لطفاً قوه قضائیه کاری انقلابی انجام دهد تا جلوی ساخت و ساز غیرمجاز در سواحل گرفته شود.

خرابی آسفالت بزرگراه بسیج/ آقای سلامی: آسفالت بزرگراه بسیج حد فاصل بیمارستان بعثت تا پل تختی خراب شده است لطفاً نسبت به بازسازی آن اقدام لازم صورت پذیرد.

کم بودن اتوبوس‌های دهکده به آزادی/ خانم کشاورزی: اتوبوس‌های دهکده به آزادی بسیار کم و خدمات‌رسانی هم در این خصوص ضعیف است.

معضل ترافیک پل فردیس/ خانم معصومی: معضل ترافیک پل فردیس حل نشده است لطفاً مسئولان محترم رسیدگی فرمایند.

افزایش واگن‌های مترو تهران/ یک شهروند: باتوجه به شرایط خاص کرونایی و شلوغی مترو لطفاً واگن‌های قطار (بخصوص در خط یک) را افزایش دهید.

خرابی پله برقی پل هوایی بزرگراه بعثت/ آقای عباسی فرد: پله‌برقی پل هوایی پایانه جنوب حد فاصل خیابان پرستویی به پایانه جنوب مدتی است که خراب شده و کسی هم نیست رسیدگی کند. لطفاً مسئولان مربوطه بررسی کنند تا نسبت به رفع آن در اسرع وقت اقدام لازم صورت پذیرد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7834/1/600144/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها