حبس و رد مال مجازات سارق گردنبند علی دایی


گروه حوادث/  سارق گردنبند طلای علی دایی پس از محاکمه  به حبس و رد مال محکوم شد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، عصر پنجشنبه ۸ آبان وقتی علی دایی به همراه دختر کوچکش از محل کار خود واقع در خیابان آصف خارج شد تا به‌ سمت خودرواش برود ناگهان مرد جوانی به او نزدیک شد و در یک درگیری گردنبند طلای او را سرقت کرد و بلافاصله سوار برموتورسیکلت همدستش از محل متواری شد.
با اعلام شکایت این فوتبالیست و مربی سرشناس، تحقیقات پلیسی آغاز و در نهایت متهم اصلی این پرونده دو روز بعد شناسایی و دستگیر شد. پسر جوان در تحقیقات به سرقت گردنبند اعتراف کرد اما مدعی شد که نمی‌دانسته از چه کسی سرقت کرده است.
در ادامه تحقیقات مشخص شد متهم سرقت‌های دیگری نیز مرتکب شده است. با شناسایی سایر مالباختگان، در صورتی که همدست او همچنان متواری بود، کیفرخواست متهم  صادر شد.با صدور کیفرخواست، پرونده برای صدور حکم به شعبه 1148 مجتمع قضایی بعثت ارسال شد. بدین ترتیب متهم پای میز محاکمه رفت و پس از دفاع  رأی قضات صادر شد. قضات دادگاه متهم را به اتهام مشارکت در سرقت مقرون به آزار به پنج سال و نیم حبس و برای مشارکت در قاپیدن گردنبند طلای شاکیان به سه سال و نیم حبس و رد مال محکوم کردند. این در حالی است که تحقیقات برای شناسایی همدست متواری او از سوی پلیس ادامه دارد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7832/22/599819/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها