کویت دومین حریف ایران در مرحله دوم هندبال قهرمانی آسیاست

بازی سرنوشت‌ساز


گروه ورزشی/ تیم ملی هندبال با فرناندز سرمربی اسپانیایی به دمام عربستان رفته تا با کسب نتایجی درخشان، ناکامی‌های اخیر در این رشته را جبران کند؛ هدف هم صعود به مسابقات قهرمانی جهان است.در این شرایط تیم ملی مسابقات قهرمانی آسیا را با 3 برد در مرحله گروهی آغاز کرد و پس از آن در نخستین گام دور دوم از سد عراق گذشت. گرچه بازی آسانی در مسابقات قهرمانی آسیا وجود ندارد اما هندبالیست‌ها تشنه درخشش هستند و بدون هیچ ترسی از قدرت حریفان تا آخرین لحظه جنگیده‌اند. شاگردان فرناندز که مرحله دوم قهرمانی آسیا را با پیروزی مقابل عراق شروع کردند، طبق برنامه ساعت ۱۴:۳۰ امروز مقابل کویت قرار می‌گیرند. تیمی که تا قبل از تعلیق همیشه یک پای فینال آسیا بود. البته با رفع تعلیق و برگشت به جمع آسیایی‌ها، هنوز کویت سابق نشده است. این تیم که دوره قبل هم از ایران باخته بود، آن هم در بازی اول مرحله دوم، این دوره با ۴ امتیاز به مرحله دوم رسید. کویت بعد از باخت مقابل بحرین، امروز حریف ایران است. هرچند کویت قدرت قبلی‌اش را ندارد، اما ملی‌پوشان آنها را نباید دست‌کم بگیرند. چرا که پیروزی این بازی مجوز صعود آنها را صادر می‌کند. فرناندز صبح دیروز شاگردانش را کنار ساحل تمرین سبک داد تا برای بازی سنگین امروز انرژی داشته باشند. به طور حتم سرمربی اسپانیایی تیم ملی در جلسه آنالیز نکات لازم را به ملی پوشان گوشزد می‌کند تا با شکست حریف از زمین بیرون بیایند.
مجتبی حیدرپور ملی پوش هندبال ایران درباره بازی امروز مقابل کویت می‌گوید: «کویت جزو تیم‌های خوب آسیاست و ما همه تلاش خودمان را می‌کنیم تا بتوانیم برنده بازی باشیم. بازی اصلی و سرنوشت‌ساز ما بازی کویت است که امیدوارم بتوانیم برنده از زمین بیرون بیاییم و دل مردم ایران را شاد کنیم.»
وی امیدوار است مردم دعای خیرشان را بدرقه راهشان کند: «از مردم ایران و تمام هندبال‌دوستان می‌خواهیم برای ما دعا کنند تا برای بازی مهم امروز برنده شویم و به رقابت‌های قهرمانی جهان برسیم و بتوانیم در جمع چهار تیم برتر قهرمانی آسیا قرار بگیریم و ان‌شاءالله روی سکو برویم.»



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7832/20/599793/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها