نکته بازی


بازیکنی که طلبکار است!

برخی از بازیکنان فوتبال ایران گاهی رفتارهایی از خود بروز می‌دهند که در نوع خود بسیار عجیب است. مثل واکنشی که رضا اسدی هافبک پرسپولیس به انتقادهایی که از او می‌شود. این بازیکن در شرایطی به پرسپولیس پیوست که به نظر می‌رسید به یکی از ستاره‌های اصلی این تیم تبدیل شود و جای خالی احمد نوراللهی را پر کند اما او فقط شماره 8 او را در اختیار گرفت ولی در عمل بازیکنی ضعیف نشان داد که تنها در چند دقیقه پایانی به میدان می‌رود. او در دقیقه 92 مقابل فولاد به بازی آمد اما گام‌هایش چنان خسته بود که انگار 120 دقیقه بازی کرده است. در این بین او در واکنش‌ها گفته خسته نیست و سکوت اختیار کرده است! او همچنین اعلام کرده که تنها 4 ماه از حضورش در پرسپولیس باقی مانده تا خود را در قامت یک طلبکار نشان دهد. ای کاش کادرفنی پرسپولیس به او اجازه می‌داد این 4 ماه امروز تمام شود!

 مورد عجیب تیم نویدکیا

سپاهان باز هم متحمل یک شکست دیگر شد و بازی اش به مس را واگذار کرد تا پنجمین باختش در لیگ برتر را متحمل شود. اتفاقی که طاقت طرفداران این تیم را طاق کرده و آنها از اینکه تیم مورد علاقه‌‌شان از جمع مدعیان قهرمانی جا مانده، بسیار ناراحت هستند. نکته‌ای که در خصوص تیم تحت هدایت محرم نویدکیا وجود دارد این است که آنها طبق خواسته سرمربی‌شان یک بازی سراسر هجومی را از خود به نمایش می‌گذارند و خیلی زود هم به گل می‌رسند. مثل اتفاقی که در بازی جام حذفی رخ داد و فرشاد احمدزاده دقیقه 2 دروازه آلومینیوم را باز کرد یا شهریار مغانلو که در بازی با مس در ثانیه 13 موفق به گلزنی شد ولی این تیم به جای اینکه بتواند به کنترل بازی بپردازد و برتری اش را حفظ کند، دقایقی بعد دروازه‌اش را باز شده می‌بیند. اینکه چرا سپاهانی‌ها نمی‌توانند حفظ نتیجه کنند، موضوعی است که نویدکیا باید راه چاره‌ای برایش پیدا کند.

کری‌های ما و رفاقت بارسا و رئال

یکی از اتفاق‌های عجیب فوتبال ایران در چند وقت اخیر، کری خوانی بین تیم‌ها قبل از شروع بازی‌ها با چاپ پوستر بازی است. البته چاپ پوستر بازی به خودی خود اشکالی ندارد و اتفاقی است که در خیلی از لیگ‌ها مرسوم است اما این کار در جایی به یک رفتار غیرمنتظره تبدیل می‌شود که تیم‌ها با مخدوش کردن لوگوی همدیگر بخواهند از لحاظ روحی همدیگر را تخریب کنند. جالب اینکه در بالاترین سطح فوتبال جهان، شاهد چنین شرایطی نیستیم و به‌عنوان مثال، پس از اینکه رئال مادرید در مسابقات سوپرکاپ اسپانیا به قهرمانی دست یافت، اکانت توئیتر باشگاه بارسلونا این قهرمانی را به شاگردان کارلو آنچلوتی تبریک گفت. این در حالی است که همه از دشمنی دیرینه رئال و بارسا از سال‌های دور تاکنون مطلع هستند ولی آبی و اناری ها این قهرمانی را به رقیب دیرینه‌شان تبریک می‌گویند تا ثابت شود رقابت تنها در زمین فوتبال است و بیرون آن می‌توان رفاقت کرد.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7832/19/599784/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها