دانستنی‌های قبل از ازدواج


محمدرضا رضایی
آیا می‌دانید حتماً لازم نیست خواستگارتان ثروت ایلان ماسک را داشته باشد تا به وی جواب مثبت دهید، بلکه نامبرده می‌تواند با کمک شما آسه آسه به پول و ثروت برسد و بعد دو نفری کیفش را ببرید؟
آیا می‌دانید چشم رنگی و موی بور و پوست سفید برای یک خواستگار جزو اولویت‌های هزارم به بعد است و اگر خواستگارتان پسر خوبی باشد، لازم نیست حتماً شبیه تام کروز باشد؟
آیا می‌دانید عبارت «مهریه رو کی داده، کی گرفته؟» توسط مافیای مخوف و مخفی ابداع شده تا قیمت سکه در مملکت هیچ‌وقت کاهش نیابد و شما نیز هر جا این جمله را شنیدید باید فرار کنید؟
آیا می‌دانید کسی که عبارت «هنوز دهنش بوی شیر میده» را ابداع کرد، از نوعی اختلال روانی مزمن رنج می‌برده و ارزش این عبارت از کشک نسابیده هم کمتر بوده و ازدواج به سن و سال نیست؟
آیا می‌دانید دوسوم کلیه‌فروشان کشور را جوانانی تشکیل می‌دهند که مادرزن‌هایشان از آنها یک جشن عروسی مجلل خواسته تا چشم جاری‌اش از حسودی بترکد که متأسفانه نمی‌ترکد لامصب؟
آیا می‌دانید دانشمندان به تازگی زوجی را کشف کرده‌اند که زندگی‌شان را بدون یخچال سایدبای‌ساید و تلویزیون هوشمند هشتاد اینچ شروع کردند و تا آخر عمر خوشبخت بودند؟


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7832/16/599774/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها