اخبـــــــار


طرح اتاق اصناف برای استفاده از حساب یارانه
ایجاد زیرساختی جدید برای حمایت واحدهای صنفی از سرپرستان خانوار

اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در جهت حمایت از سرپرستان خانوار، واحدهای صنفی برخی شرایط استفاده از حساب یارانه را برای مشتریان فراهم می‌کنند.
در اطلاعیه اتاق اصناف ایران، آمده است: به موجب ضرورت حمایت از سرپرستان خانوار دریافت کننده یارانه و مشارکت واحدهای صنفی در این امر، از این پس خواربارفروشان، سوپرمارکت‌ها، فروشندگان گوشت، مرغ و مواد پروتئینی، لبنیات و مواد غذایی می‌توانند شرایط استفاده سرپرستان خانوار از حساب یارانه‌شان را فراهم کنند.
این اطلاعیه می‌افزاید: به موجب این طرح و بر اساس تصمیم ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در حمایت از خانوارها و حمایت هوشمند و کمک به ترمیم قدرت خرید آنها، تمهیدات لازم به منظور مشارکت هرچه بیشتر واحدهای صنفی هدف (از جمله خواربارفروشی، سوپرمارکت‌ها، فروشندگان گوشت، مرغ و مواد پروتئینی، لبنیات، مواد غذایی) برای تکمیل اطلاعات دستگاه پوز آنها در سامانه ایرانیان اصناف به عمل آمده است.در این اطلاعیه تأکید شده است: این واحدهای صنفی می‌توانند اطلاعات دستگاه کارتخوان در اختیار خود را با مراجعه به اتحادیه ذی ربط تا تاریخ ۱۰ بهمن ماه سال‌جاری در سامانه ایرانیان اصناف ثبت کنند. در این مرحله، تطابق مشخصات مالک پایانه فروش (پوز) و صاحب حساب بانکی با دارنده پروانه کسب، الزامی نبوده و ثبت مشخصات پوزها در سامانه تنها به معنای پذیریش پایانه فروش اعلامی به‌عنوان پایانه فروش مورد تأیید دارنده واحد صنفی است و مشتریان امکان خرید از حساب یارانه خود را از آن دستگاه پوز خواهند داشت.

برگزاری مزایده سازمان اموال تملیکی در بهمن ماه

سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد: مزایده الکترونیک ۲۵۴ اموال منقول این سازمان به‌صورت اینترنتی و از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت، دهم بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.
به گزارش سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، ساعت ۸ صبح امروز اطلاعات این آگهی در سایت سازمان و سامانه تدارکات الکترونیکی دولت منتشر و آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت، ساعت ۲۴ روز یکشنبه دهم خواهد بود. بر این اساس بسته پیشنهادات نیز ساعت ۱۰ روز سه‌شنبه ۱۲ بهمن در محل سازمان مرکزی، رمزگشایی و در همان روز نیز برندگان مزایده اعلام می‌شوند.

رکورد تاریخی مصرف گاز ثبت شد

وزیر نفت با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در توئیتر از ثبت رکورد تاریخی مصرف روزانه ۶۹۲ میلیون مترمکعب گاز خبر داد.
جواد اوجی در تازه‌ترین مطلب در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «طی ۲۴ ساعت گذشته رکورد تاریخی مصرف ۶۹۲ میلیون مترمکعب گاز در بخش‌های خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده ثبت شد. اگرچه با لطف خداوند متعال و تلاش کارکنان صنعت نفت شبکه گاز پایدار است، ولی استمرار این شرایط مستلزم همکاری هموطنان عزیز و مدیریت مصرف است.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7832/8/599738/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها