مهدی شیری، مدافع راست پرسپولیس در گفت‌و‌گو با «ایران»:

به هواداران قول می‌دهم برای ششمین بار قهرمان شویم


محمد محمدی سدهی/ نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال به پایان رسید و پرسپولیس با اختلاف 3 امتیاز نسبت به استقلال (قهرمان نیم فصل) ماراتن نیم فصل اول را تمام کرد و در جایگاه دوم ایستاد. سرخ‌ها پس از این بازی در جام حذفی به مصاف ذوب آهن رفتند و توانستند این تیم را شکست دهند و به جمع 8 تیم پایانی جام حذفی راه یابند. در نیم فصل اول مسابقات سرخ‌ها با مشکلات زیادی مواجه شدند که شاید مهم‌ترین آن حذف از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2022 است.
مهدی شیری، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی با فجر شهید سپاسی در هفته پایانی نیم فصل اول مسابقات لیگ و ذوب آهن در جام حذفی به خبرنگار «ایران» گفت: ‌«به نظرم دو بازی خوب را پشت سر گذاشتیم. بازی با فجر بازی بسیار سختی بود. فجر تیم دونده‌ای بود و فضاها را خیلی خوب پوشش می‌داد. با صبر و حوصله توانستیم فجر را شکست دهیم و نیم فصل اول را با برد به پایان برسانیم. بازی با ذوب آهن هم بازی خوبی بود و توانستیم کیفیت‌مان را نشان دهیم. خوشبختانه از این مرحله جام حذفی صعود کردیم و امیدوارم بتوانیم امسال در جام حذفی قهرمان شویم.»
پرسپولیس عیسی آل کثیر، مهاجم گلزن خود را به دلیل مصدومیت از دست داد و به نظر می‌رسد در نیم فصل دوم در خط حمله با مشکل مواجه شود. او در این خصوص بیان داشت:‌«از نظر من این گونه نیست و تیم ما با وجود غیبت عیسی در خط حمله مشکلی نخواهد داشت. مقداری بدشانس هستیم و اگر توپ‌های ما در نیم فصل اول تبدیل به گل می‌شد شاید الان آمار بالایی در گلزنی داشتیم و با قهرمانی در نیم فصل کارمان را به پایان می‌رساندیم. امیدوارم که در ادامه فصل این موضوع برطرف شود. مشکلی در خط حمله نداریم و جای نگرانی نیست.»
شماره 17 پرسپولیس پس از قهرمانی استقلال در نیم فصل صحبت‌های کنایه‌آمیزی مطرح کرد و با اشاره به 2 امتیازی که به استقلال در پرونده گل گهر داده شده، ادعا کرد که پرسپولیس قهرمان واقعی نیم فصل است. شیری در این خصوص افزود:‌ «من کنایه‌ای به قهرمانی نیم فصل استقلال نداشتم. تیم ما 5 سال است که قهرمان شده، تیم خوبی هستیم و هوادارانی داریم که شایسته قهرمانی هستند. فقط بعد از پایان نیم فصل به‌عنوان عضو کوچکی از تیم به هواداران قول دادم که بتوانیم برای ششمین بار قهرمان شویم و هواداران‌مان را خوشحال کنیم، ما برای آن روز می‌جنگیم و قول می دهم این اتفاق در پایان فصل بیفتد. یادم نمی‌آید برای صدرنشینی در نیم فصل به ما جام داده باشند. مهم تیمی است که در پایان فصل در صدر جدول قرار گرفته باشد.»
وی در خصوص بازی با فولاد و شرایط پرسپولیس در نیم فصل دوم گفت:‌ «بازی سختی با فولاد داریم و امیدواریم که همانند بازی رفت این تیم را شکست دهیم. البته باید بگویم که در نیم فصل دوم شرایط سخت‌تر و گرفتن امتیاز از تیم‌ها بسیار دشوار خواهد شد. تیم‌ها در نیم فصل دوم از همدیگر شناخت بیشتری پیدا می‌کنند اما امیدوارم که با تدابیر کادر فنی و تمرین و تمرکز بیشتر بتوانیم به نتیجه مورد نظرمان برسیم.»
مدافع راست پرسپولیس صحبت‌هایش را این گونه ادامه داد: ‌«برای کسب ششمین قهرمانی، همه چیز دست خودمان است و نیم فصل دوم را پرقدرت‌تر آغاز خواهیم کرد. امیدوارم که مجوز حضور هواداران در استادیوم صادر شود و هواداران در کنارمان باشند و با دعای خیر و انرژی‌شان ما را در این مسیر سخت کمک کنند. ما هواداران زیادی داریم که می‌توانیم با کمک آنها به اهداف‌مان برسیم. در مقطع سخت و حساسی قرار گرفتیم و هواداران‌مان می‌توانند به ما کمک زیادی کنند.»
شیری در خصوص حذف پرسپولیس از آسیا با وجود وعده‌های بسیاری که مسئولان فدراسیون فوتبال در روزهای گذشته دادند، بیان داشت:‌ «در این مورد خیلی‌ها صحبت کردند. چیزی که می‌خواهم در این مورد بگویم این است که حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا باعث آبروریزی ایران است. این موضوع تا حد بسیار زیادی برای اعتبار و آینده فوتبال ما زشت بود. تبعات منفی حذف سرخابی‌ها را در سال‌های آینده خواهیم دید.»
مدافع راست پرسپولیس درباره مشکلات مالی این باشگاه و عدم دریافتی بازیکنان و کادر فنی و همچنین تغییرات مدیریتی گفت: «این عدم دریافتی تنها مختص بازیکنان و اعضای کادرفنی نیست. ناراحتی ما از این است که کادر تدارکات و دیگر ارکان باشگاه هم مشکلات بزرگی دارند. به تغییرات هم که دیگر عادت کرده‌ایم.
امیدوارم تیم مدیریتی آقای درویش بتوانند خیلی زود شرایط باشگاه را سامان دهند. همه ما تا به امروز به عشق هوادار از همه چیز چشم پوشی کردیم اما امیدواریم که شرایط بهتر شود چون اینجا پرسپولیس و بهترین تیم ایران است و باید همه چیز بهترین باشد.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7829/18/599386/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها