نکته بازی


آقای دکتر مراقب خودت باش!

بیژن ذوالفقارنسب یکی از پیشکسوتان محترم فوتبال ایران است که حالا چند روزی است مورد انتقاد شدید رسانه‌ها و علاقه‌مندان به فوتبال قرار گرفته است. انتقادهایی که با حضور همزمان او به‌عنوان رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس و رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال هم آغاز شد و با بی‌اطلاعی او از بدهی پرسپولیس به پدیده درباره انتقال یحیی گل محمدی، گاف‌هایی که از بازگشت سرخابی‌ها به لیگ قهرمانان داد و حضورش به‌عنوان کارشناس بازی مس کرمان و فولاد، در روز بازی پرسپولیس و ذوب آهن ادامه پیدا کرد. البته ذوالفقارنسب به این اشاره کرده که از این شغل‌ها درآمدی ندارد ولی همه می‌دانند که برداشتن این همه هندوانه با دو دست، کار بسیار مشکلی است که ممکن است هر کسی را دچار چالش کند، چرا که کدام از این سمت‌ها، مسئولیت‌هایی هستند که باید برای‌شان وقت گذاشت و برای همین است که خبرنگاران و رسانه‌ها نگران دکتر فوتبال ایران هستند و می‌خواهند مراقب خودش باشد.

حیف از این سرمایه‌های عظیم نفتی

تیم‌های نفتی فوتبال ایران مدت زیادی است که حال و روز مناسبی ندارند. صنعت نفت، از ابتدای فصل پولی به بازیکنان و مربیانش نداده و برای همین آبادانی‌ها در جام حذفی با تیم امیدشان به مصاف خیبر رفتند. این شرایط وخیم به طور متفاوت‌تری در نفت مسجدسلیمان هم وجود دارد و آنها هم پول ندارند و هم با حاشیه‌های عجیب دیگری (مثل حمله لیدرها به رختکن‌ تیم، تمرین در اهواز و نداشتن سرمربی به خاطر رفتن فراز کمالوند) دست و پنجه نرم می‌کنند. این اتفاقات در حالی برای این دو تیم خوزستانی رخ داده که چند سال قبل تیم خوب نفت تهران هم به خاطر مشکلات مالی زیادی که برایش به وجود آمد از بین رفت. حالا اگر دولت بواسطه شرایط قانونی نمی‌تواند بودجه‌ای در اختیار این تیم‌ها قرار دهد، باید راهکاری اندیشید تا شرکت‌های خصوصی نفتی به کمک آنها بیایند. به خدا حیف است که این سرمایه‌های عظیم نفتی از بین بروند.

همه چیز در فوتبال ایران درست است!

مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال که همچنان به‌عنوان نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا فعالیت می‌کند، در آخرین اظهارنظرش و در پاسخ به اینکه شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فعلی فدراسیون فوتبال گفته فدراسیون قبلی در ماجرای حذف سرخابی‌ها از آسیا مقصر است گفته: «خیلی به این چیزها اهمیت ندهید!» بله آقای تاج. به این مسائل نباید توجه داشت. اصولاً حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا و ماجرای قرارداد مارک ویلموتس و غرامت چند میلیون دلاری که به خاطر کار نکرده‌اش می‌خواهد از فوتبال ایران و از جیب مردم بگیرد، موضوعاتی نیستند که چندان به آنها توجه کرد. اصلاً همه چیز در فوتبال ایران در گل و بلبل است. از فدراسیون شما و علی کفاشیان گرفته تا فدراسیون فعلی که خوبان عالم هستند. در فوتبال ایران همه چیز سر جای خودش است. همه تیم‌ها زمین دارند. هیچ بدهی‌ای وجود ندارد و هیچ مدیر فوتبالی هم نباید به خاطر کارهای کرده و نکرده‌اش عذرخواهی کند.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7829/19/599323/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها