شکایت از کادر درمان به خاطر مرگ دندانپزشک


گروه حوادث / همزمان با مرگ یک دندانپزشک در بیمارستان، خانواده او از پزشک معالج و کادر درمان بیمارستان محل درمان وی شکایت کردند.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، چند روز قبل مرد جوانی به دادسرای امور جنایی تهران رفت و از دوست پدرش که پزشک مغز و اعصاب بود شکایت کرد.
مرد جوان مدعی بود اقدام‌های ناکافی این پزشک که از دوستان پدرش بود، در ماجرای مرگ او نقش دارد. مرد جوان زمانی که در مقابل بازپرس حبیب الله صادقی قرار گرفت، گفت: پدرم دندانپزشک معروف و معتبری در شهرمان است. او مدتی قبل مبتلا به سرطان شد و زمانی که ماجرای بیماری اش را به یکی از دوستانش که فوق تخصص مغز و اعصاب در یکی از بیمارستان‌های خصوصی تهران است گفت، دوستش از او خواست برای درمان و مداوا به بیمارستان محل کار او برود.
او ادامه داد: پدرم برای درمان راهی تهران و در بیمارستان مورد نظر بستری شد. مدتی از بستری شدن‌اش گذشته بود که دوست پدرم گفت بیماری پدرم عود کرده است. چند روز بعد نیز او فوت کرد. ما از دوست پدرم که پزشک معالج او بود و کادر درمان شکایت داریم. معتقدیم که قصور آنها مرگ پدر 60 ساله‌ام را رقم زده است.
با شکایت مرد جوان، تحقیقات به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی آغاز و پزشک مغز و اعصاب به دادسرا احضار شد. دکتر میانسال زمانی که در مقابل بازپرس جنایی قرار گرفت، اظهارات پسر جوان را رد کرد و گفت: ما هر کاری از دستمان برمی آمد برای نجات جان دوستم انجام دادیم. اما بیماری او وخیم و بدنش درگیر سرطان شده بود. هیچ اهمال یا کوتاهی برای درمان انجام ندادیم و این شکایت را هم قبول نداریم.
باتوجه به رد این موضوع بازپرس جنایی دستور داد تا پزشکی قانونی علت اصلی مرگ را مشخص و همچنین کمیسیون پزشکی قانونی پرونده بالینی متوفی را بررسی کند تا چنانچه قصوری رخ داده اعلام شود.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7790/13/593454/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها