انتشار تصاویر مشتریان عکاسی برای جذب فالوور


گروه حوادث / یک عکاس که برای جذب دنبال کننده در صفحه اینستاگرامی خود تصاویر خصوصی مشتریانش را منتشر می‌کرد از سوی پلیس فتا  در شهرستان فردیس دستگیر شد.
به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، چندی قبل پرونده انتشار تصاویر شخصی یکی از شهروندان در فضای مجازی توسط ادمین یکی از صفحات اینستاگرامی برای رسیدگی به پلیس فتا شهرستان فردیس فرستاده شد و بلافاصله بررسی موضوع در دستورکار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
 مأموران در بررسی‌های اولیه خود متوجه شدند که شاکی از طریق فضای مجازی با خانمی که در زمینه عکاسی فعالیت می‌کرد آشنا شده و در ازای دریافت مبلغی اقدام به تصویر‌برداری از او و همسرش کرده که پس از مدتی متوجه شده که عکاس بدون توجه به حریم خصوصی شاکی اقدام به انتشار تصاویر شخصی وی در صفحه اینستاگرامی‌اش کرده است.
سرهنگ «کامران ملکی» فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در این باره گفت: با اعلام این موضوع مأموران پلیس فتا با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شدند و با مراجعه به مخفیگاه این شخص در شهر فردیس، با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند. متهم در تحقیقات تکمیلی هدف خود از این کار را افزایش تعداد فالوورهای صفحه اینستاگرامی‌اش عنوان کرده است.
این مقام انتظامی در پایان ضمن توصیه به شهروندان برای عدم بارگذاری تصاویر شخصی‌شان در فضای مجازی، خطاب به شهروندان گفت: به هیچ عنوان تصاویر شخصی خود را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهید.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7790/13/593453/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها