پنج رویـــداد جهان


نجات معجزه‌آسا از زیر کامیون

فیلم نجات معجزه آسای یک زن ۱۹ ساله که خودرواش زیر کامیون گیر کرده بود در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد. به‌گزارش «ایران آنلاین» به‌نقل از دیلی استار، راننده خودرو هوندا آکورد مدل ۲۰۰۵ هنگام تغییر مسیر در اتوبان میشیگان امریکا ناگهان با یک کامیون برخورد کرده و زیر کابین کامیون گیر افتاده است. راننده ۵۲ ساله کامیون متوجه حضور این خودرو زیر کابین کامیونش نشده و به مسیر خود ادامه داده است. در فیلمی که توسط یکی از رانندگان شاهد ماجرا گرفته شده، دیده می‌شود که راننده ۱۹ ساله در حالی‌که دستش را از پنجره بیرون آورده درخواست کمک می‌کند و از رانندگان دیگر می‌خواهد تا راننده کامیون را متوجه تصادف کنند. پلیس ایالتی در این باره گفت:‌ خوشبختانه هیچکس در این حادثه آسیب ندیده و پس از لحظاتی راننده کامیون با تلاش دیگر رانندگان متوجه ماجرا شده و توقف کرده است و راننده ۱۹ ساله سالم از پشت فرمان بیرون کشیده می‌شود.

مرگ  کشیش مخالف واکسن بر اثر کرونا

«مارکوس لامب» کشیش مخالف واکسیناسیون کرونا و مؤسس شبکه تلویزیونی مسیحی «دی‌استار» امریکا در ۶۴ سالگی بر اثر ابتلا به بیماری کووید۱۹ درگذشت. مارکوس لامب همراه با همسرش در تلویزیون امریکا به میلیون‌ها بیننده‌ خود توصیه می‌کردند واکسن نزنند. آنها بهار سال‌جاری واکسن کرونا را «کشنده» خوانده و به بینندگان خود توصیه کردند، به‌جای واکسیناسیون، دعا کنند. مارکوس لامب آخرین برنامه تلویزیونی خود را اوایل نوامبر و سرفه‌کنان اجرا کرد. در ماه اوت «دیک فارل» مجری تلویزیون و منتقد سرسخت واکسیناسیون در امریکا نیز جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داد. ۱۳ ماه پیش نیز یک مبلغ دیگر ضد واکسیناسیون در تلویزیون امریکا به‌نام «ایروین باکستر» جان خود را تسلیم بیماری کووید۱۹ کرد.

دردسر سرفه‌های بایدن

سرفه‌های بایدن هنگام سخنرانی در کاخ سفید سبب شد که وی سوژه رسانه‌های اجتماعی شود. به‌ گزارش «ایران آنلاین» به نقل از «دیلی میل»، رئیس‌جمهور ۷۹ ساله امریکا گفت که به‌خاطر بوسیدن نوه‌اش سرما خورده و جای نگرانی نیست. وی تأکید کرد که هر روز تست کرونا می‌دهد و «جن ساکی» سخنگوی کاخ سفید نیز تأکید کرد که رئیس‌جمهور تمامی پروتکل‌های کووید۱۹ را رعایت می‌کند و در همین هفته ۳ بار تست کرونا داده است. سرفه‌های بایدن در حالی خبرساز شد که دو هفته پیش پزشکان در حین «کولونوسکپی» یک پولیپ خوش خیم در بدن وی یافتند. این پولیپ بر اثر رفلاکس معده به مری به‌وجود آمده است و خطرناک نیست.

بازداشت پدر و مادر عجیب قاتل 15 ساله

«جیمز» و «جنیفر کرامبلی» پدر و مادر عامل تیراندازی در ایالت میشیگان که متهم به قتل ۴ دانش‌آموز است، بازداشت شدند. «ایتن کرامبلی» فرزند ۱۵ ساله آنها متهم است که با استفاده از اسلحه پدرش به سوی همکلاسی‌های خود در مدرسه‌ای در ۶۰ کیلومتری دیترویت تیراندازی کرده است. والدین او با وجود آگاهی از طرح فرزندشان برای جلوگیری از تیراندازی اقدامی نکردند. پلیس پیشتر جایزه 10 هزار دلاری برای اطلاعات در مورد محل این دو تعیین کرده بود.

افشای تجاوز مأموران سیا به کودکان

سایت خبری راشاتودی با انتشار اسناد محرمانه سازمان اطلاعاتی امریکا «سیا» از جنایات جنسی شماری از کارکنان این سازمان علیه کودکان ۲ تا 6 ساله پرده برداشت. به گزارش «ایران آنلاین» بازرسی کل سازمان جرایم اطفال، تخلفات ۱۰ کارمند این سازمان را گزارش کرده است ولی فقط ۲ نفر از میان آنها از سوی دادگاه متهم شناخته شده‌اند. گفته می‌شود که پرونده بقیه متهمان توسط دادستان‌ها به خود سازمان سیا ارجاع شده است تا در داخل این سازمان به آنها رسیدگی شود. طبق اطلاعات منتشر شده کارمندی که خودش به تماس جنسی با دختران ۲ ساله و ۶ ساله اعتراف کرده بود فقط اخراج شد. کارمند دومی که متهم به تهیه فیلم‌های مستهجن از دختران نوجوان بود، هم مجبور به استعفا شد.







آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7789/5/593413/2
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها