شهرآورد 97 با تساوی بدون گل پایان یافت

جفت پوچ


شهرآورد ۹۷ پایتخت بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس با تساوی بدون گل به اتمام رسید. این دیدار از ساعت ۱۶:۲۰ دقیقه  امروز در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی تهران آغاز شد و «موعود بنیادی‌فر» با کمک‌های «حسن ظهیری» و «علیرضا ایلدروم» قضاوت این دیدار را برعهده داشت. جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی و حساسیت‌های همیشگی شهرآورد موجب شد تا امتیازهای این بازی دارای اهمیت زیادی باشد چراکه تیم برنده می‌توانست شرایط خوبی در جدول پیدا کند. بازی در حالی آغاز شد که مطابق انتظار بازهم مربیان ترکیبی محتاط را روانه میدان کردند. در نیمه نخست اشتباهات متعدد بازیکنان در ارسال پاس موجب شد تا موقعیت مناسبی شکل نگرفته و تیم‌ها با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند. نیمه دوم با حمله پرسپولیس آغاز شد و این تیم می‌توانست به گل برسد که «وحید امیری» نتوانست از این بخت استفاده کند. در دقیقه ۶۲ «مهدی ترابی» ضد حمله استقلال را متوقف کرد و با کارت زرد جریمه شد. دقایقی پس از آن «کوین یامگا» نخستین اخطاری استقلال شد.
سپس تصمیمات داور اعتراض تیم‌ها را همراه داشت و «امید عالیشاه» کاپیتان پرسپولیس هم در اعتراض شدید به بنیادی‌فر اخطار گرفت. «آرش رضاوند» که تنها لحظاتی از حضورش در میدان می‌گذشت در دقیقه ۷۵ اخطار گرفت. در دقیقه ۹۰ «سعید آقایی» مدافع قرمزها نیز به بازیکنان اخطاری اضافه شد و سپس «محمدحسین مرادمند» مدافع استقلال هم اخطار گرفت. در خلال این بازی، بهزاد غلامپور و فرزاد مجیدی از استقلال و یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس کارت زرد گرفتند. در نهایت این دیدار بی‌هیجان که غیر از اعتراض، اخطار و پاس‌های اشتباه متعدد چیز دیگری نداشت با تساوی بدون گل به اتمام رسید. پرسپولیس با این تساوی به امتیاز ۱۵ رسید و در رتبه سوم قرار گرفت و استقلال هم با 14 امتیاز در رتبه چهارم ماند.
سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی معاون رئیس جمهور، سیدحمیدسجادی وزیر ورزش و جوانان، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال، کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران و مسئولان دو باشگاه این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کردند.
در این دیدار سیدحسین حسینی، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی(آرش رضاوند)، مهدی مهدی‌پور، یامگا، جعفر سلمانی، رودی ژستد(ارسلان مطهری)، محمد دانشگر، رضا آذری(زبیر نیک‌نفس) و امیر حسین حسین‌زاده برای استقلال و حامد لک، امید عالیشاه(حامد پاکدل)، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، وحید امیری، عیسی آل‌کثیر(مهدی عبدی) و سعید آقایی برای پرسپولیس به میدان رفتند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7789/2/593405/2
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها