مسائل فنی و مدیریتی را به هم گره نزنیم

سجادی: من وزیر استقلال و پرسپولیس نیستم


گروه ورزشی/ وزیر ورزش و جوانان در حاشیه تجلیل از ورزشکاران بسیجی در جمع خبرنگاران گفت: «سعادت داریم در برنامه‌های مختلف هفته بسیج از این عزیزان یاد و آنچه بر آنان گذشت را مرور کنیم و سعی می‌کنیم مشق انجام وظیفه ما باشد. ان‌شاءالله بتوانیم مهر تأیید بر عملکردمان بزنیم و رهبر از ما راضی باشند.» سیدحمید سجادی ادامه داد: «آقای رئیسی در جلسات هیأت دولت بارها به ما تذکر داده‌اند که وارد حاشیه‌ها نشوید، آنچه برعهده ما است انجام وظیفه و اداره امور کشور است و سرلوحه قرار دادن عدالت. ارتباط شهادت با انجام وظیفه در ورزش همین‌هاست. یعنی آنچه برای ما گذاشته‌اند، امانتدار باشیم. تذکری هم باید به خودم بدهم و یادم نرود که این قلم و اختیاراتی که داری آسان به دستت نرسیده و خیلی اتفاق‌ها افتاده که سکاندار ورزش و جوانان کشور هستی.» در ادامه، صحبت‌های وزیر به سمت فوتبال و پرسپولیس رفت. ساعاتی قبل‌تر یحیی گل‌محمدی در نشست خبری تأکید کرده بود که منتظر روشن شدن وضعیت مدیریتی این باشگاه است. یحیی گفته بود که شرایط مدیریتی باشگاه در نتایج تیم مؤثر است و بازیکنان و اعضای تیم آرامش روانی ندارند. براین اساس، سجادی جملاتی گفت که به نظر می‌رسد پاسخ گل محمدی را داده است: «من نمی‌دانم چرا مسائل فنی را به مسائل مدیریتی ارتباط می‌دهند. در ورزش قرار نیست همه ببرند. امیدوارم با فرهنگ‌سازی هم ظرفیت باخت داشته باشیم، هم ظرفیت تساوی و هم ظرفیت برد. من با آقای صدری کاملاً در ارتباط هستم. اگر بخواهم تمام اتفاقات هر روزم با استقلال و پرسپولیس را اطلاع‌رسانی کنم، اصلاً مصحلت نیست. من وزیر ورزش و جوانان همه ایران هستم، نه وزیر ورزش استقلال و پرسپولیس. گرچه وظیفه ماست که از این دو تیم حمایت کنیم. ما هر دو تیم را به همراه ورزش کشور به یک چشم می‌بینیم.»
وزیر ورزش یادآور شد: «می‌خواهم این اطمینان را بدهم که مسائل هیأت مدیره پرسپولیس هیچ نقشی در مسائل فنی و نتیجه‌گیری تیم ندارد چون هر اقتدار و اختیاری که یک مدیرعامل بخواهد آقای صدری دارد. کاملاً با هم هماهنگ هستیم. مثل زمانی که با استعفای مدیرعامل قبلی موافقت کردند، بنده مخالف بودم اما هیأت مدیره موافقت کرد. آنها شور کردند و به من گفتند که آقای صدری 3 ماه سرپرست باشد. الان هم در فکر این هستیم که هیأت مدیره را تقویت کنیم. در هیأت مدیره، هم امکان تغییر هست هم تقویت. از هیأت مدیره خواهش کردم به من ایده بدهند که مدیرعامل از بیرون هیأت مدیره باشد یا داخل هیأت مدیره. درباره ادامه سرپرستی آقای صدری یا اینکه او مدیرعامل بشود یا مدیرعامل جدید معرفی شود. ما ورزشی هستیم و یاد گرفتیم در ورزش صاف و صادق باشیم. من خودم ورزشی هستم و قواره‌‌های بازی را هم بلدم. هواداران پرسپولیس و استقلال به وزارت خودشان اعتماد کنند.»
سجادی درخصوص بحث تبلیغات محیطی و حاشیه‌هایی که به وجود آمده هم توضیح داد: «دوستان جلسه‌ای در شرکت توسعه داشته‌اند که به تفاهم و ایده مشترک رسیده‌اند. فصل جدیدی از نوع کار در راه است. هم پرسپولیس و هم استقلال پیشنهاداتی داده‌اند که در مباحث تبلیغات محیطی شکل جدیدی مطرح می‌شود. ما هم طرفدار آن هستیم که منافع باشگاه‌ها تأمین شود. از سویی حامی فدراسیون فوتبال هستم چون این فدراسیون باید منابعی داشته باشد که تیم ملی را حمایت کند. حدود یک ماه دیگر میزبان عراق هستیم. اگر 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم، خبر صعود ما به جام جهانی مردم را خوشحال خواهد کرد. آقای عزیزی خادم به من گفتند که جیانی اینفانتینو رئیس فیفا قرار است برای این بازی به ایران بیاید و از این بازی دیدن کند.» او در خصوص حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها گفت: «به من گزارش داده‌اند که حدود 5 هزار نفر هم برای بازی پرسپولیس در ورزشگاه حاضر خواهند شد. من می‌خواهم پیغام وزیر بهداشت را به گوش هواداران برسانم. او بسیار گله کرد و گفت در بازی استقلال مقابل نساجی در استادیوم آزادی شیوه‌نامه‌ها رعایت نشد و هواداران خیلی نزدیک یکدیگر نشستند. اگر این قضیه ادامه یابد مجدداً مجبور خواهیم شد از ورود تماشاگران جلوگیری کنیم.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7782/14/592685/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها