دیگه چه خبر


تعجب مدیر کل آژانس از عدم دعوت به تهران

  خبر اول اینکه، «رافائل گروسی»، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی عدم دعوت از او برای سفر به ایران را تعجب برانگیز خواند. به‌گزارش فارس، «گروسی» در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فرانسه مدعی شده آژانس هیچ تماسی با دولت جدید ایران برای گفت‌وگو درباره برخی مسائل مربوط به برنامه هسته‌ای ایران نداشته و این مسأله را حیرت‌انگیز توصیف کرده است.
خبرگزاری فرانسه نوشته مدیرکل آژانس انتظار داشته قبل از نشست آتی شورای حکام آژانس که از 22 نوامبر (1 آذرماه) آغاز می‌شود به ایران سفر کرده و با مقام‌های ایران دیدار کند.

حمایت 4 وزیر سابق آموزش‌ و پرورش از وزیر پیشنهادی

  خبر دیگر اینکه، فارس گزارش داد که حسین مظفر، علی‌احمدی، بطحایی و فرشیدی وزرای سابق آموزش‌‌ و پرورش در نامه‌ای مشترک به نمایندگان مجلس نوشتند: درخواست داریم که در صورت صلاحدید و پس‌ از ارزیابی توانمندی‌ها و برنامه‌های فیاضی، به ایشان فرصت بدهید تا در سمت وزیر آموزش ‌و پرورش با مدیریتی جهادی ایفای مسئولیت کند.

اختلاف کارگزارانی‌ها «سازندگی» را به تعطیلی کشاند

  دست آخر اینکه،خبرگزاری مهر گزارش کرد که پس از برگزاری جلسه شورای مرکزی و تعیین مرعشی به عنوان دبیرکل جدید حزب کارگزاران، روزنامه سازندگی بر روی «دکه‌های روزنامه فروشی» قرار نگرفت. غلامحسین کرباسچی دبیرکل پیشین که محوریت فعالیت‌های رسانه‌ای گروه هم‌میهن را نیز برعهده دارد در صفحه شخصی خود اعلام کرد: استعفای سردبیر، عدم همراهی و احیاناً مخالفت ارکان حزب با انتشار روزنامه، عدم وجود کاغذ و بدهی سنگین باعث شد تا روزنامه دیگر منتشر نشود.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7772/3/591652/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها