تصادف اتوبوس کارگران معدن با تانکر سوخت


گروه حوادث / بی‌توجهی راننده اتوبوس حامل کارگران معدن چادرملو منجر به برخورد شدید با تانکر سوخت و مصدوم شدن 27 مسافر شد.
علی محمد هاشمی، مدیرعامل هلال احمر اصفهان در تشریح این خبر گفت: ساعت 2 و 10 دقیقه بامداد شنبه اتوبوس حامل کارگران در گردنه ملااحمد به سمت همت آباد، از پشت به تانکر سوخت برخورد کرد و 27 مسافر و راننده این اتوبوس مصدوم شدند. پس از اطلاع از این تصادف تیم‌های امدادی هلال احمر و اورژانس به محل اعزام شدند که 11 نفر از مصدومان توسط هلال احمر و 16 مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان نایین منتقل شدند.
وی در ادامه افزود: این تصادف تلفات جانی نداشته و مصدومان هم که اغلب در خواب بودند به‌دلیل شدت ضربه یا دچار شکستگی یا کوفتگی شده‌اند. عملیات در ساعت 5 و 20 دقیقه خاتمه پیدا کرد.
غفور راستین، رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان نیز در این باره گفت: حال دو نفر از مصدومان به‌دلیل شدت جراحات نامساعد است. البته راننده اتوبوس هم خودش یکی از مصدومان بود اما نسبت به اعزام خود به بیمارستان رضایت نداد.
کارگران معتقدند که سرعت بالای اتوبوس منجر به این حادثه شده است. اگرچه کارگران معتقدند آسیب‌ها شدید نبوده اما روابط عمومی اداره کار یزد از وخامت حال دو کارگر خبر داد.
شفیعی‌پور مدیر روابط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد درباره این حادثه گفت: چون مسافران این اتوبوس کارگران بوده‌اند رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرارگرفته است البته طبق پیگیری‌های ما حال دو کارگر وخیم است.
گفتنی است سرهنگ زارع رئیس پلیس راه استان علت این حادثه را بی‌توجهی راننده اتوبوس به جلو اعلام کرده است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7772/13/591629/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها