طارمی بهترین لژیونر هفته آسیا شد

عابدزاده در فهرست بهترین دروازه‌بانان 2021 جهان


دیروز خبرهای مختلفی درباره لژیونرهای فوتبال ایران منتشر شد. پس از قرار گرفتن نام مهدی طارمی و سردار آزمون در فهرست بهترین بازیکنان فیفا در سال 2021، نام امیر عابدزاده دروازه بان تیم ملی و پونفرادینای اسپانیا هم توسط سایت تاریخ و آمار فوتبال، در فهرست 20 دروازه بان برتر جهان در سال 2021 قرار گرفت. او تنها آسیایی حاضر در این فهرست است و نامش در کنار دروازه بان‌های مطرحی مانند جیان لوئیجی دوناروما، ادوارد مندی، تیبو کورتوا، کسپر اشمایکل، جردن پیکفورد، داوید دخه‌آ، مانوئل نویر، ادرسون، آلیسون بکر و یان اوبلاک قرار دارد. بهترین دروازه بان جهان در سال 2021 ابتدای آذر ماه اعلام می‌شود.
اما در هفته سیزدهم لیگ برتر روسیه زنیت موفق شد 4-1 دینامو مسکو را شکست دهد و با 29 امتیاز و بالاتر از دینامو 23 امتیازی صدرنشین این پیکارها بماند. سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان در این بازی پایش به گلزنی باز نشد اما یک پاس گل داد و با کسب نمره 7 جزو بازیکنان خوب میدان بوده است. او با به ثمر رساندن 7 گل برای زنیت در رده دوم بهترین گلزنان لیگ برتر روسیه قرار دارد. اما خبر دیگری درباره سردار منتشر شده این است که سایت «اسپورت اکسپرس» روسیه در ادعایی جنجالی عنوان کرد آزمون دچار دردسر بزرگی شده است. طبق ادعای این رسانه، ستاره تیم ملی ایران گرفتار مسائلی در شهر کازان در زندگی شخصی خود شده که در صورت اثباتش، آزمون دچار دردسر بزرگی خواهد شد.
در هفته هشتم لیگ امارات شباب الاهلی و العین در دیداری مشهور به ال کلاسیکوی امارات به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی 1-1 به پایان رسید. با این نتیجه، العین با 18 امتیاز در صدر ماند و شباب الاهلی نیز با 15 امتیاز، در رده سوم قرار دارد. در این بازی، احمد نوراللهی از ابتدا در ترکیب برای شباب الاهلی حضور داشت اما مهدی قایدی از دقیقه 71 وارد زمین شد. نوراللهی با کسب نمره 7 جزو 6 بازیکن برتر میدان بوده ولی قایدی با کسب 6 از 10 جزو بازیکنان متوسط بود.گفتنی است نظرسنجی بهترین لژیونر هفته آسیا نیز دیروز به پایان رسید و طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و پورتو با کسب 56 درصد آرا به‌عنوان بهترین لژیونر هفته آسیا انتخاب شد و آزمون هم با کسب 16 درصد آرا در رده سوم جدول بهترین لژیونرهای هفته قرار گرفت.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7760/14/590464/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها