اخبــــار


جزئیات اسپانسر 500 میلیاردی و واکنش استقلال

اسپانسر جدید باشگاه استقلال در حالی متعهد شده است که با مبلغ پایه 500 میلیارد تومان با آبی پوشان همکاری کند که صادق درودگر عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ در برنامه فوتبال برتر گفت:«به دوست عزیزم آقای مصطفی آجورلو باید بگویم که ارزش شرکتی که با استقلال قرارداد بسته یک میلیون تومان است و از 500 میلیارد تومانی که می‌خواهد بدهد، 150 میلیارد آن را روی تبلیغات محیطی و 200 میلیارد آن را هم روی گرفتن حق پخش از تلویزیون حساب کرده و باقی آن را هم از مبلغی که مربوط به پیامک است می‌خواهد بدهد که این موارد قابلیت اجرا ندارد. اگر این شرکت ادعای پرداخت 500 میلیارد دارد، باید ضمانت‌نامه بانکی بدهد. پشت پرده این شرکت یک فرد بدهکار به فوتبال کشور است؛ از یک سوراخ دوبار گزیده نشویم.» در این میان باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به رویه کاری تبلیغات محیطی توسط سازمان لیگ انتقاد کرد و با اعلام اینکه به‌علت اجازه بهره‌مند شدن باشگاه از حقوق خود در بازی اول داده نشد، ضرر حداقل ۱۰ میلیارد تومانی به استقلال خورده، نوشت: «اگر در این سال‌ها تبلیغات محیطی در اختیار سازمان لیگ بوده است چرا خود این سازمان از بابت خسارت وارد نشدن به منافع فوتبال به باشگاه‌ها ضمانت ارائه نکرده است؟»

گلزنی جهانبخش و صیادمنش در لیگ کنفرانس اروپا

مسابقات فوتبال لیگ کنفرانس اروپا پنجشنبه شب برگزار شد که از نکات بارز این مسابقات درخشش لژیونرهای فوتبال کشورمان بود. فاینورد که علیرضا جهانبخش را در ترکیب خود داشت، موفق شد در ورزشگاه دکوئیپ 3-1 برابر یونیون برلین به پیروزی برسد تا صدرنشین گروه E لیگ کنفرانس اروپا بماند. جهانبخش که از ابتدا در ترکیب این تیم هلندی قرار داشت، موفق شد در دقیقه 11 اولین گل بازی را به ثمر برساند و تیمش را پیش بیندازد. همچنین زوریا اوکراین در گروه C با یک گل بر زسکا صوفیه غلبه کرد. تک گل سه امتیازی این بازی را اللهیار صیادمنش لژیونر ایرانی در دقیقه 64 به زیبایی به ثمر رساند. تا جایی که از نگاه سایت یوفا، گل صیادمنش به زسکا نامزد بهترین گل هفته سوم مسابقات لیگ کنفرانس اروپا شد. همچنین دو تیم رم و بودو گلیمت در سومین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا در نروژ به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی در نهایت 1-6 به سود تیم نروژی و شکست تحقیرآمیز شاگردان مورینیو به پایان رسید.

آغاز هفته دوم لیگ برتر با 2 بازی

هفته دوم لیگ برتر فوتبال فردا با انجام 2 دیدار همزمان از ساعت 16 آغاز می‌شود که طی آن نفت مسجد سلیمان میزبان سپاهان است. شاگردان فراز کمالوند در بازی قبل‌شان برابر پیکان به تساوی بدون گل رسیدند ولی شاگردان محرم نویدکیا مس را 2-0 شکست دادند. در دیگر دیدار، مس در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان پذیرای پدیده است. مشهدی‌ها در بازی قبل‌شان  به تساوی بدون گل رسیدند ولی از فردای آن روز شاگردان محمدرضا مهاجری به‌دلیل نگرفتن مطالبات‌شان حاضر به تمرین نشدند و حالا باید دید در این بازی به میدان می‌روند یا خیر!

صدری: پنجره پرسپولیس بزودی باز می‌شود

سیدمجید صدری، رئیس هیأت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس که وعده داده بود بدهی کالدرون را پرداخت می‌کند، اعلام کرد: «ان‌شاءالله طی هفته آینده این مشکل رفع خواهد شد و بدهی به ارث مانده از دوره‌های گذشته به گابریل کالدرون و دستیارش پرداخت می‌شود تا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز شود.»

عزیزی‌خادم به مجلس دعوت می‌شود

محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: «قرار است از شهاب‌الدین عزیزی خادم و مشاور حقوقی او غلامرضا رفیعی دعوت کنیم تا در فراکسیون ورزش حاضر شوند و به برخی ابهامات پاسخ بدهند.» او در پاسخ به این سؤال که آیا این جلسه به خاطر اظهارات عزیزی خادم پیرامون مسائلی که گفته می‌شود به علوم غریبه مربوط است برگزار می‌شود، به فارس گفت:‌ «این موضوع دوم است. موضوع اصلی بحث VAR و اظهاراتی است که عزیزی خادم و رفیعی در برنامه فوتبال برتر مطرح کردند. این صحبت‌ها هم به‌ شأن داوران فوتبال کشور و هم به اقتدار و امنیت نظام خدشه وارد کرد. موضوعی که او به زبان آورد و اعلام کرد کشور در 20 سال نتوانسته یک جوراب وارد کند به نوعی خوراک برای بیگانه‌هاست. این مسأله قابل پیگرد است و باید جواب بدهد که چرا چنین صحبتی کرد.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7754/14/589922/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها