اخبـــــــار


عواقب عدم اعلام تغییر نشانی برای مالکان خودرو

گروه حوادث / مالکان خودرو باید تغییر آدرس محل سکونت و تغییر شماره تلفن همراه خود را در ۴۸ ساعت به پلیس اعلام کنند.
سرهنگ عین‌الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا در این باره گفت: مالکان خودروها براساس قوانین موظف هستند حتماً تغییر نشانی منزل مسکونی خود را از طریق مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰، مراکز شماره‌گذاری و ادارات راهنمایی و رانندگی استان و شهرستان‌ها اعلام کنند. چراکه اعلام نکردن نشانی جدید برای مالکان خودرو عواقبی در پی دارد. چنانچه برای مالکان خودرو مشکلی پیش بیاید، به‌عنوان مثال تصادف کرده و از صحنه تصادف متواری شود، در صورتی که این فرد شناسایی و به آدرس وی مراجعه شده و متوجه شویم آدرس این فرد تغییر کرده اما در این زمینه اطلاعی نداده، در تصمیم‌گیری مراجع قضایی بسیار تأثیرگذار بوده و عواقب خوبی برای فرد نخواهد داشت.
سرهنگ جهانی گفت: عدم اطلاع آدرس جدید در صورت ارتکاب جرم، نشان دهنده عدم همراهی مالک خودرو در اجرای قانون است و از سوی دیگر هر گونه مکاتبات و پیامک‌های مرتبط به قوانین راهنمایی و رانندگی به وی ارسال نخواهد شد، براین اساس توصیه می‌شود هموطنان حتماً آدرس جدید منزل و شماره تلفن همراه خود را در سامانه‌های راهور بروزرسانی کنند.
وی در ادامه افزود: افراد برای اعلام آدرس جدید باید مدارک احراز هویت و کارت شناسایی خود را به همراه داشته باشند تا در سامانه راهور ثبت شود.

مرگ جوان ساروی در حین کمک‌رسانی به حادثه دیدگان تصادف

گروه حوادث / تحقیقات پلیس درباره راننده یک خودروی سواری سفید رنگ که پس از برخورد مرگبار با جوان ساروی از محل حادثه گریخته، آغاز شده است.
این حادثه چند روز قبل در جاده شیروان به مشهد رخ داد و در جریان آن جوان ورزشکار ساروی جان خود را از دست داد.
بنا بر این گزارش، حادثه هنگامی رخ داد که این ورزشکار ساروی به همراه دوستانش برای زیارت به مشهد می‌رفتند ،اما با مشاهده تصادف چند خودرو در لاین مخالف به قصد کمک‌رسانی پیاده شده و به سمت محل تصادف رفتند. بر اساس اظهارات شاهدان حادثه در حالی که آنها مشغول امداد‌رسانی به حادثه دیدگان بودند، خودروی سفید رنگ در تاریکی شب بسرعت با امیر محمد نشاگر 22 ساله اهل روستای قرتیکلا ساری برخورد کرده و بسرعت محل حادثه را ترک کرده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7754/13/589913/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها