معاون اول رئیس جمهوری در جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا:

زمینه بازگشایی مدارس فراهم شود


معاون اول رئیس جمهوری به میزان بالای واکسیناسیون در کشور در هفته‌های اخیر اشاره و تأکید کرد: خوشبختانه با سرعت گرفتن واردات واکسن و همچنین تولیدات داخلی، کمبود واکسن در کشور وجود ندارد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس جمهوری، محمد مخبر در جلسه کمیته تخصصی کرونا که عصر روز گذشته به ریاست وی برگزار شد، پس از استماع گزارشی از میزان واکسیناسیون دانش‌آموزان در کشور از تلاش‌های وزارت آموزش و پرورش و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این زمینه قدردانی و تأکید کرد: باید با مشارکت جدی مدارس و دانشگاه‌ها درباره رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، زمینه‌ بازگشایی مراکز آموزشی در کشور فراهم شود.
در این جلسه دستگاه‌های مربوطه گزارشی از اقدامات انجام شده درباره میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور و اطلاع‌رسانی به مردم در راستای مقابله با بیماری کرونا ارائه کردند.بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، با ارائه گزارشی از میزان واکسیناسیون در کشور بویژه کسانی که دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، اظهارکرد: تعداد افرادی که در روزهای گذشته دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند روند صعودی داشته و امیدواریم با ادامه نظارت‌ بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اجرای طرح قرنطینه هوشمند و تکمیل روند واکسیناسیون به سطح بالایی از ایمنی در جامعه در برابر ویروس کرونا دست یابیم.
محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز گزارشی از مهم‌ترین شبهات موجود در رسانه‌های رسمی و غیر‌رسمی درباره بیماری کرونا در کشور ارائه داد.
در ادامه این نشست مقرر شد برنامه‌ریزی لازم برای رفع این شبهات در افکار عمومی با همکاری دستگاه‌های ذیربط و مشارکت رسانه‌های همگانی صورت پذیرد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7753/1/589776/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها