اخبار


زمان دیدار کشتی رو در رو ایران و امریکا

پس از دعوت رسمی رئیس فدراسیون کشتی امریکا از فدراسیون کشتی ایران برای برگزاری یک دیدار تیم به تیم در این کشور، سایت فدراسیون کشتی امریکا اعلام کرد زمان برگزاری این رقابت 23 بهمن ماه سال جاری و در آرلینگتون دالاس در ایالت تگزاس خواهد بود. در توضیحات سایت فدراسیون کشتی امریکا آمده: «ایران یکی از قدرت‌های سنتی کشتی آزاد است که دارای قهرمانان متعدد جهانی و المپیکی است. رقابت دوستانه بین ایران و امریکا به چند دهه قبل برمی‌گردد و آخرین باری که تیم ایران در امریکا حضور داشت در سال 2016 و در مسابقات جام جهانی لس‌آنجلس بود. تماشای مسابقات کشتی امریکا و ایران به طور سنتی در هر دو کشور جمعیت زیادی را به خود جلب می‌کند.» ریچ بندر مدیر اجرایی کشتی امریکا نیز گفته: «کشتی فراتر از سیاست است و هیچ چیز بهتر از این رقابت دوستانه بین کشتی ایران و امریکا نیست. این دو کشور بهترین کشورهای کشتی آزاد جهان هستند و ما خوشحالیم که تیم امریکا فرصتی پیدا کرده تا با یکی از قوی‌ترین تیم‌های کشتی جهان مبارزه کند.» گفتنی است بعد از انتشار این خبر در پیج Flowrestling، گیبل استیوسون غول امریکایی که به‌ کشتی کچ رفته بود در کامنتی نوشت: «امیرحسین زارع را بفرستید، من برگشته‌ام.»

تمرین استقلالی‌ها در زمین خیریه عمل

در حالی که باشگاه استقلال تلاش کرد جلسه تمرینی دیروز در مجموعه ورزشی صنایع دفاع برگزار شود اما مخالفت مدیران مجموعه مانع این مهم شد تا تمرین استقلال در مجموعه ورزشی خیریه عمل انجام شود. پس از صحبت‌های مجیدی در آغاز تمرین، بازیکنان به گرم کردن مشغول شدند و بخش اصلی این تمرین را فوتبال درون تیمی با محوریت مرور تاکتیک تیمی تشکیل داد. نکته اینکه سیاوش یزدانی با پایان اردوی تیم ملی بزرگسالان در تمرین آبی‌پوشان حضور یافت ولی ملی‌پوشان رده امید غایب بودند. گفتنی است مجیدی سه‌شنبه نام سید احمد موسوی را در لیست مازاد استقلال قرارداد تا به جای او، آبی‌ها کوین یامگا بازیکن اهل کشور فرانسه را جذب کنند. البته با اضافه شدن او و فراهم شدن حضور بازیکنی چون رودی گشتات در خط حمله، استقلال به دنبال جذب یک خارجی دیگر نیز طبق وعده مجیدی خواهد بود اما با نگاهی به لیست بزرگسالان استقلال مشخص می‌شود مجیدی باید یکی دو بازیکن دیگر این تیم را هم کنار بگذارد.

پایان کار حدادی‌فر و ذوب‌آهن پس از ۲۱ سال

پس از زمزمه‌هایی مبنی بر اختلاف قاسم حدادی‌فر و مهدی تارتار، سرمربی ذوب آهن در نهایت کاپیتان ذوب‌آهن تصمیم به جدایی از این تیم اصفهانی گرفت و با انتشار پیامی در فضای مجازی جدایی خود را اعلام کرد و از جمع ذوب‌آهنی‌ها خداحافظی کرد. حدادی‌فر ۱۶ بار پیراهن تیم ملی را بر تن کرده و ۲ گل ملی در کارنامه دارد. او عناوین مختلفی در دوران حضورش در ذوب‌آهن به دست آورد و با وجود پیشنهادات فراوان از تیم‌های مختلف به این تیم وفادار ماند. او از جوانان ذوب‌آهن کار خود را در این تیم شروع کرده بود و به گفته خود از سال ۱۳۶۹ در ذوب‌آهن حضور داشته و سر انجام پس از ۲۱ سال با ذوب‌آهنی‌ها خداحافظی کرد و از این تیم جدا شد.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7747/14/589102/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها