حرفه ای نقاشی کنید


یکی از کارهای مورد علاقه بسیاری از ما نقاشی و طراحی است اما شاید همه ما نتوانیم به راحتی از فضای دیجیتال برای این منظور استفاده کنیم. اما نرم افزارهایی وجود دارند که می‌توانند در این زمینه به ما کمک کنند و NCH DrawPad یکی از این نرم‌افزارها برای طراحی و نقاشی حرفه‌ای است.
این نرم‌افزار یک برنامه کاملاً سبک با رابط کاربری آسان است که با داشتن طیف گسترده‌ای از ابزار‌های گوناگون به کاربران این اجازه را می‌دهد تا طرح‌ها و ایده‌های خود را رسم کرده و در نهایت آنها را به اشتراک بگذارند. در نرم‌افزار NCH DrawPad می‌توانید به راحتی     قلم‌موهای مختلف را انتخاب کرده و سایز آنها را مشخص کرده، سپس شروع به طراحی کنید. علاوه بر این با داشتن قابلیت حساسیت فشار، اگر به کمک پد‌های لمسی طراحی را انجام می‌دهید، با فشار دادن هرچه بیشتر قلم، طرح کشیده شده پررنگ‌تر خواهد شد.
داشتن خطوط شطرنجی برای طراحی دقیق‌تر نیز از دیگر ویژگی‌های NCH DrawPad است. در نهایت طرح‌های خود را با افزودن افکت، جذاب‌تر کرده و آنها را منتشر کنید. پشتیبانی از فرمت‌های png, bmp, jpg, gif, pdf, یا svgنیز یکی دیگر از ویژگی‌های این نرم افزار به شمار می‌رود.
از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار می‌توان به طراحی و نقاشی به‌صورت حرفه‌ای و داشتن طیف گسترده‌ای از ابزارها اشاره کرد. چرخش، برش و تغییر رنگ هم بخش دیگری از مزایای این نرم‌افزار است. این نرم افزار همچنین دارای رابط کاربری حرفه‌ای و بی‌نظیر است و می‌توانید افکت‌های متفاوت و بی‌نظیری را به نقاشی‌تان بیفزایید. اگر شما هم علاقه مندید این نرم‌افزار را در اختیار داشته باشید، می‌توانید آن را به‌صورت رایگان از وب سایت WWW.P30world.com بارگذاری کنید.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7747/11/589080/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها