معاون وزیر بهداشت خبر داد

احتمال لغو محدودیت‌های کرونایی از آبان ماه


در پی تأکید آیت الله رئیسی در ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر حضور کامل کارکنان در ادارات و همچنین حرکت به سمت بازگشایی حضوری مدارس و دانشگاه‌ها دیروز کمال حیدری معاون وزیر بهداشت طی نشستی مطبوعاتی اعلام کرد: در صورت تأیید بسته پیشنهادی معاونت بهداشت به ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت‌های کرونایی از اول آبان برداشته می‌شود.
وی ادامه داد: در مورد بازگشایی‌ها هم سیاست دولت و انتظار مردم این است که پس از این مدت که خسته شدند، به زندگی عادی بازگردند و مسائل اجتماعی و اقتصادی و... ادامه یابد و تمرکز دولت هم بر بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و سپس جریانات اجتماعی و اقتصادی است‌. اگر ایمنی پایه رخ دهد دغدغه دولتمردان هم کاهش می‌یابد که اگر ابتلایی هم صورت می‌گیرد، به کمترین نحو باشد و این هم به مردم باز می‌گردد که پروتکل‌ها را رعایت کنند و امیدواریم اگر پیک جدیدی رخ داد، با کمترین حالت باشد.
او افزود: برنامه‌ریزی همکاران در ستاد کشوری کنترل کرونا رفع هوشمند محدودیت‌ها است و اینکه برنامه‌های افراد در گروه مشاغل چهارگانه به چه صورت باشد، حساسیت‌های متفاوتی دارد و موارد آن تعیین و تدوین شده است که هفته آینده جهت تصویب و ابلاغ به ستاد کرونا می‌رود. نظارت دستگاه‌ها و خود مردم در این بازگشایی‌ها بسیار مهم است و دستورالعمل‌ها باید جدی گرفته شود.




آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7744/1/588829/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها