سلام ایران


هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می‌شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

نظــــــر مـــردم

عدم اجرای رتبه‌بندی و همسان‌سازی حقوق معلمان/ آقای کاسب: چرا وزارت آموزش و پرورش رتبه‌بندی و همسان‌سازی حقوق معلمان را اجرا نمی‌کند؟
آرای شفاف نمایندگان مجلس/ آقای صادقی از کرج: از مجلس محترم خواهشمند است نسبت به آرایی که نمایندگان می‌دهند، شفافیت داشته باشد تا مشخص بشود نماینده محترم چه رأیی داده است.
استفاده از فونت بزرگ در روزنامه/ آقای صادقی: لطفاً از فونت سایز بزرگتر در روزنامه استفاده کنید.
تخلف مشاورین املاک/ خانم فوجی: مشاورین املاک برای اجاره دادن، رهن، خرید و فروش برای کد رهگیری از نرخ مشخصی تبعیت نمی‌کنند از مسئولان محترم درخواست رسیدگی داریم.
نبود پایانه اتوبوسرانی و تاکسی در ایستگاه مترو ورزشگاه آزادی/ آقای محمدیان: ایستگاه مترو ورزشگاه آزادی فاقد پایانه اتوبوسرانی و تاکسی برای شهرک فرهنگیان و شهرک‌های اطراف است از مسئولان محترم درخواست رسیدگی به این موضوع را داریم.
نیمه‌کاره رها شدن زیرگذر کمربندی خرمدره/ آقای خامسی: علت نیمه‌کاره رها شدن زیر گذر کمربندی خرمدره چیست؟ از مسئولان وزارت راه و شهرسازی تقاضامندیم به این موضوع رسیدگی نمایند.
کمبود نهاده‌های دامی/ آقای کاسب: علت کمبود نهاده‌های دامی در بازار چیست؟ از مسئولان محترم درخواست رسیدگی به این موضوع را داریم تا از تکرار تخلفات در این باره جلوگیری شود.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7741/1/588469/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها