دیگه چه خبر


اطلاعات کاملی از مراکز حساس اسرائیل داریم

   خبر اول اینکه، یک مقام مطلع در قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) طی سخنانی در جمع نخبگان دانشگاهی درخصوص تهدیدات منطقه‌ای اظهارداشت: رژیم صهیونیستی با پشتوانه امریکا و برخی کشورهای اروپایی، همچنان رتبه نخست تهدید و ناامنی در منطقه غرب آسیا به‌شمار می‌آید.
به‌گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه در شرایط امروز برنامه‌هایی را برای خشکاندن این تهدید فراهم کرده‌ایم، افزود: دست پر ما به‌لحاظ وجود سناریوهای متعدد اطلاعاتی و عملیاتی در مورد مراکز حساس و سامانه‌های راهبردی و نیز منابع امریکا مرتبط با این رژیم شیطانی، موضع ما را از ابهام و کمبودهای اطلاعاتی به شفافیت در دسترسی بالا تبدیل کرده است؛ مفهوم آن این است که ما در این معادله از دست بالای استراتژیک برخوردار شدیم. این مقام ارشد دفاعی با تأکید بر اینکه هم‌اکنون نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قادرند هزینه‌های گزاف و غیرقابل جبران به دشمن تحمیل کنند، گفت: عمده هزینه‌های مالی، انسانی و شکست‌‌های متعدد امریکا در منطقه بویژه طی دو دهه اخیر، به‌دلیل پیروی از استراتژی‌ها و خواسته‌های رژیم صهیونیستی است. وی تأکید کرد: رابطه رژیم صهیونیستی و امریکا بزودی به یک رابطه باخت ـ باخت تبدیل خواهد شد و ما در وقت مناسب شاخصه‌ها و مؤلفه‌های این رویداد را نشان خواهیم داد.

هلاکت سرکرده یک گروهک تروریستی

  دست آخر اینکه،   وزارت اطلاعات از به هلاکت رسیدن سرکرده یک گروهک تروریستی و دستگیری عناصر اصلی آن خبر داد. به گزارش ایسنا، یک گروهک تروریستی که با حمایت و هدایت سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای متخاصم قصد عملیات خرابکارانه در داخل کشور را داشت با هوشیاری به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات مورد ضربه قرار گرفت.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7736/3/588082/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها