پایان سفر 2 روزه وزیر نیرو در سیستان و بلوچستان



به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، علی‌اکبر محرابیان به همراه رئیس جمهوری و جمعی از اعضای کابینه دولت سیزدهم پس از 2 روز سفر در این استان جمعه شب زاهدان را به قصد تهران ترک کردند.
نشست وزیر نیرو و هیأت همراه با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران عامل صنعت آب و برق سیستان و بلوچستان پیرامون نیازها و رفع مشکلات این منطقه، بازدید از چاه ژرف منطقه سیستان، بازدید از مراکز آبفای سیستان و وضعیت شبکه آب و فاضلاب زابل از جمله برنامه‌های انجام شده وزیر نیرو در این استان بود.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، سفر 2روزه رئیس جمهوری و هیأت همراه به صورت از پیش اعلام نشده، روز پنجشنبه با ورود به شهر کنارک انجام شد. رئیس جمهوری پس از ورود به اتفاق هیأت همراه از اسکله کنارک بازدید کردند و عازم چابهار شدند. بازدید از حاشیه شهر چابهار و گفت‌و‌گو با حاشیه‌نشینان، حضور در مسجد امام حسین(ع) و دیدار با خانواده محترم شهدا و ایثارگران و شرکت در نشست مدیران، سران طوایف و نخبگان چابهار و منطقه آزاد از برنامه‌های روز نخست سفر رئیس جمهوری بود. آیت‌الله رئیسی و هیأت همراه در دومین روز سفر عازم زابل شدند و با حضور در روستای مرزی ملاعلی از توابع بخش قرقری شهرستان هیرمند در شمال سیستان و بلوچستان در جمع مردم این روستا به سخنرانی، دیدار و گفت‌و‌گو پرداختند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7716/5/586017/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها