در دیدار فرماندهان سپاه با وزیر دفاع مطرح شد

قدرت موشکی سپاه گسترده خواهد شد


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده نیروی هوافضای سپاه به همراه معاونین این نیرو با حضور در وزارت دفاع با امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر جدید دفاع دیدار و گفت‌وگو کردند.
به‌گزارش ایسنا، سرلشکر حسین سلامی، فرمانده سپاه با اظهار خرسندی از انتخاب شایسته امیر آشتیانی به‌سمت وزیر دفاع و تأکید بر تلاش‌ ارزنده نیروهای مسلح بر تولید قدرت و ارتقای بنیه دفاعی کشور گفت: دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران از هیچ حربه و ترفندی برای فشار بر نظام اسلامی و ملت ایران فروگذار نکرده‌اند و با‌وجود ناتوانی‌های خود در طول 4 دهه اخیر، همچنان بر دشمنی و کینه‌توزی‌های خود اصرار دارند و هر روز این دشمنی‌های عمیق را با پیچیدگی‌ها و ترفندهای خاص رونمایی می‌کنند که ضروری است با هوشمندی و بصیرت کامل با آن مقابله شود.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز ‌در این دیدار با تأکید بر تلاش‌های همه‌جانبه وزارت دفاع در پشتیبانی از نیروهای مسلح ‌گفت: بر این باوریم که با رویکرد جهادی و انقلابی در امتداد تلاش‌های تأثیرگذار گذشته، تمام همت و ظرفیت‌های تعیین‌کننده خود را برای تعمیق و توسعه توانمندی‌های دفاعی و رفع نیازمندی‌های نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه سامانه‌ها و تجهیزات مدرن و راهبردی به کار خواهیم گرفت.
امیر آشتیانی در ادامه تأکید کرد: به کوری چشم دشمنان نظام اسلامی با هم‌افزایی، همگرایی و هماهنگی کامل، شرایط اطمینان بخشی را در تأمین نیازهای راهبردی نیروهای مسلح و تقویت بنیه دفاعی کشور فراهم و ایجاد خواهیم کرد. او از صنعت دفاعی به‌عنوان حوزه‌ای که می‌تواند جدی‌ترین و معنادارترین پاسخ‌ها را به دشمنان دهد یاد کرد و با تأکید بر اینکه منویات و تدابیر رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا در عرصه ارتقای توان بازدارندگی، راهگشا و نجات بخش است تصریح کرد: ظرفیت‌سازی دفاعی روزآمد و متناسب با تهدیدات آینده و تحولات پیش‌رو، راهبرد نیروهای مسلح بوده و به فضل الهی باشتاب روزافزون تداوم خواهد یافت.
سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه نیز که به همراه معاونین این نیرو در ستاد وزارت دفاع حضور یافته بود در دیدار و گفت‌و‌گو با امیر آشتیانی بر تعامل، همکاری و تبادل تجربیات دو مجموعه وزارت دفاع و نیروی هوافضای سپاه تأکید کرد و گفت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نقش مؤثر و تعین‌کننده‌ای در ارتقای قدرت دفاعی نیروی هوافضای سپاه می‌تواند داشته باشد. او ابراز امیدواری کرد: ان‌شاء‌الله در دوره جدید وزارت دفاع همکاری‌ها در حوزه ارتقا قدرت موشکی سپاه گسترده خواهد شد. وزیر دفاع نیز متقابلاً با اعلام آمادگی وزارت دفاع برای تعامل و همکاری تنگاتنگ با نیروی هوافضای سپاه، گفت: با وجود ظرفیت‌ها و بسترهای گسترده صنعتی و تولیدی در وزارت دفاع خواهیم توانست در تأمین و برآورده‌سازی نیازهای دفاعی و نظامی نیروهای مسلح و بخصوص نیروی هوافضای سپاه گام‌های بلندی را برداریم. امیر سرتیپ آشتیانی توانمندی‌های تولیدی وزارت دفاع در حوزه موشکی را بسیار گسترده، پیشرفته و فناورانه دانست و تصریح کرد: رفع تمامی نیازمندی‌ها نیروی هوافضای سپاه اولویت اول وزارت دفاع خواهد بود.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7716/3/586004/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها