سلام ایران


هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

نظــــــر مـــردم

چاپ جدول پخش مسابقات المپیک/ آقای امامی:  لطفاً برنامه مسابقات المپیک و جدول پخش آن را تهیه کنید تا مخاطبان در جریان مسابقات قرار بگیرند.
11 سال انتظار برای مسکن مهر شیراز/ محمدرضا شیرازی:  11 سال است که متقاضی مسکن مهر هستم. بعد از 77 سال سن همچنان مستأجرم و هیچ مسئولی جوابگوی من نیست. لطفاً صدای ما را به گوش مسئولان مربوطه برسانید.
زمان بهره‌برداری ایستگاه مترو آیت‌الله کاشانی/ یک شهروند: ایستگاه مترو آیت‌الله کاشانی کی به بهره‌برداری می‌رسد از مسئولان محترم درخواست رسیدگی و حل موضوع را داریم.
همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی/ آقای عدمی: این چطور همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی است که بعد از 15 سال وعده حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری را حدود 70 درصد افزایش دادند اما بازنشستگان تأمین اجتماعی را حدود 18 درصد اضافه کردند لطفاً حقوق بازنشستگان کشوری و تأمین اجتماعی را یکسان نمایید.
افزایش نرخ میلگرد و آهن/ آقای خامسی: علت افزایش نرخ میلگرد و آهن در بازار چیست؟ از مسئولان محترم تقاضام داریم به این موضوع رسیدگی نمایند.
وضعیت اسفناک آسفالت آزادراه تهران- ساوه/ یک شهروند: وضعیت  آسفالت آزادراه تهران – ساوه بسیار اسفناک است از مسئولان وزارت راه تقاضا داریم نسبت به آسفالت این آزادراه اقدامات لازم را انجام دهند.
افزایش نرخ بلیت هواپیما/ یک شهروند: علت افزایش نرخ بلیت هواپیما چیست از مسئولین محترم تقاضام داریم به این موضوع رسیدگی نمایند.
افزایش نرخ شیر خام/ آقای کاسب: علت افزایش نرخ شیر خام چیست؟ از مسئولان محترم تقاضا می‌شود به این موضوع رسیدگی کنند.
عدم تحویل مسکن مهر/ آقای سلامی: در سال 90 مسکن مهر ثبت نام کردیم و 38 میلیون تومان هم پرداخت شده اما با گذشت بیش از 10 سال هنوز مسکنی تحویل‌مان نداده اند. مستأجر هستم و الان هم حکم تخلیه برامون اومده برای اینکه سالمند هستم دوماه فرصت تخلیه دادند. استدعا داریم مسئولین رسیدگی نمایند.
مطالبه خسارت درمانی/ آقای بخشی: چند ماهی است از مطالبه خسارت بیمه درمانی می‌گذرد اما پرداخت آن موکول به چند ماه آینده است چرا؟ لطفاً مطالبه خسارت دیدگان بموقع پرداخت شود. ضمناً بازنشستگان آموزش و پرورش مطالباتی دارند که هنوز پرداخت نشده ،خواهشمنداست اقدام مقتضی به عمل آید.
تعطیلی خودسرانه بعضی از نانوایی‌ها/ یک شهروند: بعضی از نانوایی‌ها خودسرانه اقدام به تعطیلی می‌کنند. لذا از مسئولان محترم تقاضا داریم به این موضوع رسیدگی نمایند تا از تکرار تخلفات در این باره جلوگیری شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7687/1/583096/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها