اخبار


بازگشت اسکوچیچ به تهران

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از پایان مرخصی، بامداد دیروز از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) وارد تهران شد تا درخصوص روند مربوط به بازی‌های تیم ملی در مرحله نهایی  مقدماتی جام جهانی 2002 قطر برنامه‌ریزی کند.

 استارت پرگل شارلروا و پاس گل قلی‌زاده

در آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ فوتبال بلژیک، شارلروا در خانه اوستنده به میدان رفت و 3-0 به پیروزی دست یافت. در این بازی علی قلی‌زاده روی نیمکت شارلروا حضور داشت و از دقیقه 73 وارد میدان شد ولی در مدت کوتاهی که در زمین حضور داشت پاس گل سوم تیمش را داد تا شروعی خوب داشته باشد.

 صعود ملوان به نیمه‌نهایی جام حذفی

آخرین مسابقه از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بین دو تیم دسته اولی ملوان و خیبر از ساعت 20 شنبه در ورزشگاه تختی انزلی آغاز شد که مسابقه در 120 دقیقه با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید ولی در ضربات پنالتی ملوان 4 - 3 به پیروزی رسید و به نیمه نهایی صعود کرد.

 رکورد جدید آزمون در لیگ روسیه

زنیت یکشنبه شب گذشته در نخستین بازی فصل 22-2021 لیگ برتر روسیه خیمکی را 3-1 شکست داد. سردار آزمون زننده گل نخست زنیت در دقیقه 33 بود و توانست رکورد جدیدی را در لیگ برتر روسیه به‌نام خود ثبت کند. سردار در پنج بازی گذشته تیمش با احتساب فصل گذشته توانسته 7 گل بزند که برای او رکورد جدیدی است. این در حالی است که فقط آرتم جیوبا دیگر مهاجم زنیت توانسته بود پیش از این رکورد 7 گل در پنج بازی را ثبت کند.

پیروزی پر گل تیم ملی فوتسال مقابل میزبان جام جهانی 2021

تیم ملی فوتسال کشورمان که خود را آماده رقابت‌‌‌های جام جهانی2021 می‌کند جهت حضور در یک تورنمنت 8 جانبه‌‌‌ راهی تایلند شده و در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های لیتوانی، مصر و تاجیکستان هم‌گروه است. این مسابقات از صبح دیروز با حضور 8 تیم در دو گروه چهار تیمی آغاز شد و تیم ملی فوتسال ایران در اولین بازی به مصاف تیم لیتوانی رفت و با نتیجه پر گل 5-0  میزبان مسابقات جام جهانی 2021 را شکست داد. تیم ملی امروز (دوشنبه) در دومین بازی خود به مصاف تاجیکستان رفت. محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درخصوص این پیروزی پرگل مقابل لیتوانی اظهار داشت: «همانطور که همه می‌دانند در هر تورنمنتی اولین بازی مشکلات و سختی‌های خودش را دارد. جدای از اینکه بعد از دو سال دوری از مسابقات، امروز برابر لیتوانی که میزبان جام جهانی فوتسال نیز هست، ظاهر شدیم. حریف تیم فیزیکی خوبی بود. تلاش می‌کنیم بازی به بازی بهتر شویم و مهم‌ترین هدف ما در این تورنمنت، ابتدا هماهنگی و بعد کسب نتیجه است.»



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7685/14/582971/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها