دستگیری عــاملان درگیری و تخریب در رستـــوران



گروه حوادث / یکی از عاملان اصلی درگیری و تخریب رستورانی در شمال غرب تهران توسط مأموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت دستگیر شد.
به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، در پی درگیری و نزاع خونین منجر به تخریب یک رستوران معروف در شمال غرب تهران که در اواخر شب بیست و چهارم تیرماه رخ داد تیم‌های عملیاتی پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت تحقیق و بررسی را برای شناسایی و دستگیری عاملان این اقدام آغاز کردند. در پایش اطلاعاتی هویت متهم اصلی این پرونده شناسایی و مشخص شد وی از مشتریان این رستوران بوده و به همراه چند تن از دوستان و همدستانش این محل را پاتوقی برای خود قرار داده بودند.
در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی کارآگاهان دریافتند عاملان تخریب که 3 جوان هستند در شب حادثه به علت اختلاف حساب و مشکلات شخصی با چند نفر دیگر که در این رستوران حضور داشتند درگیر شده و این درگیری منجر به تخریب رستوران و زخمی شدن 2 نفر از طرفین دعوا به‌دلیل اصابت ضربات چاقو به کتف و پا شده است.
سرهنگ صادق قره باقری رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت در این باره گفت: پس از تکمیل تحقیقات و ارائه گزارش آن به مرجع قضایی دستور بازداشت متهمان صادر شد و صبح روز یکشنبه سوم مرداد ماه اکیپی از مأموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی متهم را در حوالی باغ فیض دستگیر کردند.
کارشناسان میزان خسارت وارد شده به رستوران مذکور را بیش از 50 میلیون تومان برآورد کرده‌اند و متهم پس از انجام بازجویی‌های اولیه به جرم خود اعتراف و برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شد.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7685/13/582884/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها