صدور حکم قصاص انگیزه تیراندازی



گروه حوادث / خانواده قاتل وقتی نتوانستند اولیای دم مقتول را مجبور به رضایت و گذشت کنند در اقدامی عجیب یکی از اعضای این خانواده را با شلیک گلوله مجروح کردند.
سرهنگ حمید افرامن رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوادث «ایران» عنوان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی منجر به جرح در یکی از خیابان‌های منتهی به میدان گل سرخ شیراز در ساعت 11 روز شنبه 26 تیرماه، بلافاصله مأموران انتظامی کلانتری 20 گل سرخ برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند‌. مأموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند 5 مرد ناشناس به‌دلیل کینه‌توزی و اختلافات قبلی به سمت فردی تیراندازی و با سلاح کمری وی را مجروح کرده و قبل از حضور پلیس از محل حادثه متواری شدند.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا ضاربان این پرونده دستگیر شده‌اند گفت: همدستان ضارب اصلی دستگیر شده‌اند اما ضارب اصلی هنوز متواری است و بنابر دستور فرمانده انتظامی استان دستگیری وی در دستور کار جدی پلیس قرار گرفته است. سرهنگ افرامن درباره شایعات فضای مجازی مبنی بر اینکه مضروب، قاضی دادگاه بوده نیز گفت: مرد مجروح قاضی نبوده است و با انتشار دهندگان چنین اخباری برابر قانون برخورد خواهیم کرد. وی درباره علت و انگیزه این تیراندازی گفت: بررسی مأموران مشخص کرد که یکی از بستگان متهمان به تیراندازی مدتی قبل مرتکب قتلی شده بود که منجر به صدور حکم قصاص برای وی شد و با توجه به اینکه خانواده مقتول حاضر به رضایت و گذشت نشده‌اند متهمان تصمیم به این تیراندازی برای تسویه حساب گرفته‌اند. وی در پایان درباره وضعیت فرد مجروح نیز گفت: حال مجروح این پرونده رضایتبخش اعلام شده و پلیس استان پس از دستگیری متهم اصلی و جزئیات بیشتری از این ماجرا اطلاع‌رسانی خواهد کرد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7682/10/582657/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها