قتل در خانه جدید



گروه حوادث/ جسد دختر جوان در خانه تازه خریداری شده‌اش درحالی کشف شد که حدود 5 ساعت از قتلش می‌گذشت.  
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ساعت 6:30 دقیقه شامگاه 27 تیر مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و از قتل خواهرش خبر داد. او گفت: پدر و مادرم چندین سال قبل فوت کردند و خواهرم به همراه برادرم زندگی می‌کرد. او فروشنده یک هایپر مارکت است و مدتی قبل با فروش طلاهایش و با کمک وام و قرض موفق شد خانه‌ای بخرد.
صبح با خواهرم تلفنی صحبت کردم و به من گفت که می‌خواهد برای خانه‌اش چند تعمیرکار ببرد. حتی گفت به یکی از آنها کلید داده تا در صورتی که او خانه نبود مرد تعمیرکار بتواند وارد خانه شود. مرد جوان ادامه داد: بعد از آن دیگر از خواهرم خبری نشد و با تلفن همراهش که تماس گرفتم از دسترس خارج بود. درنهایت عصر پس از پایان کارم راهی خانه جدید خواهرم در نزدیکی میدان امام حسین (ع) شدم. وقتی مقابل خانه رسیدم دیدم مرد تعمیرکار هم آمده است. او به من گفت هر چه زنگ زده کسی در را باز نکرده و با کلیدی که از خواهرم گرفته بود وارد خانه شدیم. اما به محض ورود به خانه با جسد خواهرم مواجه شدم. به‌دنبال این تماس، موضوع از سوی مأموران کلانتری 128 تهران‌نو به بازپرس مصطفی واحدی اعلام شد.
 لحظاتی بعد بازپرس جنایی به همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه که در طبقه سوم ساختمانی بود، شدند. با حضور در خانه که خالی از وسایل بود، با جسد دختر جوان در حالی مواجه شدند که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود. وسایل داخل کیف مقتول روی زمین ریخته بود و گوشی تلفن همراه و وسایلی از داخل کیفش سرقت شده بود. سالم بودن در ورودی نیز نشان از آشنا بودن قاتل داشت. جسد دختر جوان برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7682/10/582655/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها