در خواست متهم به قتل در دادگاه:

به خاطر فرزندانم مرا ببخشید


گروه حوادث/ مردی که به خاطر اختلاف حساب دوستش را به قتل رسانده بود در جلسه محاکمه از اولیای دم خواست تا او را به‌خاطر فرزندانش ببخشند.
به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، رسیدگی به این پرونده از تیر سال 99 با گزارش ناپدید شدن مرد جوانی از سوی خانواده‌اش آغاز شد. با شروع تحقیقات مشخص شد مرد جوان صاحب یک شرکت تجاری بزرگ بوده و وضع مالی خوبی داشته است.
در ادامه بررسی‌ها مأموران به کیوان یکی از دوستان مرد گمشده ظنین شده و از او بازجویی کردند اما وی منکر اطلاع از سرنوشت دوستش شد. در حالی که تحقیقات از وی ادامه داشت چند روز بعد جسد مرد گمشده در حاشیه روستایی واقع در منطقه کن پیدا شد. با تأیید قتل وی با ضربه‌های چاقو این بار تحقیقات با سرعت بیشتری ادامه یافت و سرانجام کیوان به قتل دوستش اعتراف کرد و در تشریح ماجرا گفت: مقتول مبلغی پول به من داد تا با هم شریک شویم اما مدتی بعد پشیمان شد و گفت پولم را پس بده. من هم پولش را دادم اما او مدعی شد که باید سود پولش را هم برگردانم اما من امکان پرداخت سودش را نداشتم. سر همین موضوع با هم اختلاف پیدا کردیم. روز حادثه او با چاقو به من حمله کرد من هم در دفاع از خودم او را زدم.
با اعترافات متهم و بازسازی صحنه جرم، پرونده برای رسیدگی به‌شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. این در حالی بود که اولیای دم درخواست قصاص کرده بودند. در جلسه محاکمه متهم با پذیرش اتهامش گفت: روز حادثه در یک لحظه نتوانستم خودم را کنترل کنم و حالا هم پشیمانم. من 3 فرزند دارم و از وکیل اولیای دم تقاضا دارم به خاطر فرزندانم از قصاص چشم پوشی کنند.
در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7660/8/580377/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها