سلام ایران


هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
 با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

نظــــــر مـــردم

دریافت کرایه بیش از نرخ مصوب/ صلاح‌الدین زرنگار: برخی از تاکسیداران نرخ مصوب کرایه را رعایت نمی‌کنند و از مسافر کرایه بیشتری دریافت می‌کنند. از مسئولان محترم درخواست نظارت بیشتر داریم.
آزمون زبان ای‌پی‌تی موقتاً در تمام شهرها لغو شود/ جمعی از دانشجویان دکترای دانشگاه آزاد: دانشگاه آزاد می‌خواهد در 21/03/1400 آزمون زبان ای‌پی‌تی در 20 شهر برگزار کند. جانمان بخاطر کرونا در خطر است. پیگیری کنید تا این آزمون موقتاً در تمام شهرها لغو شود.
انتظار از رئیس جمهوری آینده ایران / یک شهروند: از رئیس جمهوری آینده ایران انتظار داریم به فکر مردم طبقه ضعیف و معیشت زندگی مردم باشد تا مردم ضعیف و نیازمند جامعه دچار فشار گرانی و اقتصادی نباشند.
نارضایتی روستاییان باعث مهاجرت به شهرها/ امیر آریافر قلاوند: بخش الوار گرمسیری در اندیمشک شمال خوزستان دارای صدها روستا و منطقه کشاورزی است که متأسفانه یکی دو دهه قبل منابع طبیعی شهرستان و استان بدون اطلاع و حضور روستاییان و مالکان بیشتر زمین‌های کشاورزی آن مناطق را که تنها منبع درآمد و زندگی آنان است به عنوان مرتع و منابع ملی اعلام نمودند که این اقدام نسنجیده سبب نارضایتی روستاییان و ضرر و زیان به آنان می‌شود و در نهایت آنان را وادار به مهاجرت به شهرها می‌کند. از مسؤلان عالی کشور استدعای رسیدگی جدی داریم.
خبری از مرغ دولتی در اصفهان نیست/ یک شهروند: در شهر اصفهان کماکان از مرغ دولتی در مغازه‌ها خبری نیست. بعضی از مغازه‌ها بسته و بقیه آنها مرغ را کیلویی 30 هزار تومان و بالاتر عرضه می‌کنند. شکر و روغن نیز یا در مغازه‌ها نیست و یا باقیمت مصوب عرضه نمی‌شود. فقط در فروشگاه‌های بزرگ آن هم با کارت ملی به فروش می‌رسد.
آسفالت خراب جاده شهریار/ آقای روحانی: آسفالت خراب جاده مخصوص کرج در محدوده شهریار عامل ترافیک در این جاده است و گاهی منجر به تصادفات زنجیره‌ای و تکراری می‌شود که جا دارد مسئولان محترم راه و ترابری به این موضوع رسیدگی کنند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7650/1/579422/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها