دیگه چه خبر؟



واکنش پلیس به حرف‌های نامزدها درباره گشت ارشاد

 خبر اول اینکه، فرمانده انتظامی تهران بزرگ درخصوص اظهارات برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری درباره گشت ارشاد گفت: نمی‌توان با شئونات اسلامی و اخلاقی جامعه، بازی کرد. این مسائل نباید برای جمع کردن رأی مورد استفاده قرار گیرد. به گزارش فارس سردار حسین رحیمی افزود: نامزدهای محترم با شئونات جامعه به عنوان یک ابزار برخورد نکنند. این رفتار زشتی است و درست نیست. سردار رحیمی همچنین درباره تجمعات انتخاباتی گفت: درخواست‌هایی برای تجمعات انتخاباتی داشتیم که به عنوان پلیس، امنیت ستادهای انتخاباتی کاندیدا‌ها و پوشش این تجمع‌ها را به عهده داشتیم. تا کنون نیز در این خصوص مشکلی وجود نداشته است. رحیمی در خصوص تخلفات انتخاباتی گفت: گزارشی از تخلفات انتخاباتی نداشتیم در فضای مجازی یک سری بد اخلاقی‌ها وجود داشت که شورای نگهبان باید به آن ورود کند.

هیچ نامزدی با مولوی عبدالحمید رایزنی نداشته است

 خبر دیگر اینکه، حافظ اسماعیل ملازهی، معاون اداری امام جمعه اهل سنت زاهدان و استاد دارالعلوم در پاسخ به این سؤال که با توجه به دیدار نمایندگان ستاد سیدابراهیم رئیسی با امام جمعه اهل سنت زاهدان، آیا مولوی عبدالحمید در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری از کاندیدای خاصی حمایت خواهند کرد یا خیر، گفت: جناب مولوی تاکنون تصمیمی در این حوزه اتخاذ نکرده‌اند و در حال رصد نظرات هستند. به گزارش ایلنا، وی گفت: امام جمعه اهل سنت زاهدان تاکنون از هیچ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری حمایت نکرده‌ است. معاون اداری امام جمعه اهل سنت زاهدان همچنین درخصوص درخواست نامزدها برای حمایت یا دیدار با نمایندگان آنها نیز گفت: تا الان که بنده با شما صحبت می‌کنم هیچ کاندیدایی با ایشان رایزنی نداشته‌اند. معاون امام جمعه اهل سنت زاهدان در پایان گفت: جناب مولوی تا اینجا تنها بر حضور گسترده و پرشور در انتخابات تأکید داشته‌اند.

سیدمحمد خاتمی از هیچ نامزدی حمایت نکرده است

 دست آخر اینکه، حمایت سیدمحمد خاتمی از یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ کذب است. به گزارش جماران در پی پخش اطلاعیه‌ای جعلی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر حمایت خاتمی از یک کاندیدای ریاست جمهوری، یکی از نزدیکان وی به جماران تأکید کرد: آقای خاتمی «هیچ اظهار نظری راجع به کاندیداهای انتخابات نکرده و اطلاعیه منتسب به او جعلی و کذب است.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7648/3/579171/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها