تا انتخابات 1400




 سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ درخصوص اظهارات برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری درباره گشت ارشاد، گفت: نمی‌توان با شئونات اسلامی و اخلاقی جامعه، بازی کرد. این مسائل نباید برای جمع کردن رأی مورد استفاده قرار گیرد.
 در پی پخش اطلاعیه‌ای جعلی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر حمایت خاتمی از یک کاندیدای ریاست جمهوری، یکی از نزدیکان وی تأکید کرد: آقای خاتمی «هیچ اظهار نظری راجع به کاندیداهای انتخابات نکرده است» و «اطلاعیه منتسب به او جعلی و کذب است».
 حافظ اسماعیل ملازهی، معاون اداری امام جمعه اهل سنت زاهدان و استاد دارالعلوم در پاسخ به این سؤال که با توجه به دیدار نمایندگان ستاد سیدابراهیم رئیسی با امام جمعه اهل سنت زاهدان، آیا مولوی عبدالحمید در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری از کاندیدای خاصی حمایت خواهد کرد یا خیر، گفت: جناب مولوی تاکنون تصمیمی در این حوزه اتخاذ نکرده  و در حال رصد نظرات است.
 عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور اعلام کرد: طبق پیش‌بینی‌ها و رصد مستمری که ما داریم در شرایط جاری مواجه با یک موضوع امنیت خاصی در زمان انتخابات نخواهیم بود. او درباره پیش‌بینی مشکلات احتمالی گفت که مسئولان وزارت نیرو و مخابرات قول دادند که در ۲۴ ساعت انتخابات هیچ قطعی برق و تلفنی در کشور وجود نخواهد داشت. به گفته وی، در مورد تعرفه‌ها نیز ۱۰ درصد بیشتر از تعداد مشارکت‌کنندگان توزیع شده‌ است.
 محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه به نظر هدف اصلی در مناظرات زدن دولت است، یادآورشد که روحانی یک دهم نامزدهای فعلی ریاست جمهوری وعده نداد.
 مهدی دوستی سخنگوی ستادهای مردمی حامی سید ابراهیم رئیسی گفت: آیت الله رئیسی به ستادهای مردمی دستور داده به سرعت بنر عکس‌های ایشان از سطح شهرها جمع شود و جلوی هرگونه چاپ و نصب بنرهای جدید تصاویر ایشان هم گرفته شود.
 علیرضا زاکانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مخالف مذاکره نبوده و تنش زدایی در روابط ایران و عربستان را مدنظر قرار می دهد گفت که شرایط را مهیا کرده که ایرانیان خارج از کشور راحت به ایران رفت و آمد داشته باشند.
 محسن رضایی نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت ما قطار انقلاب را بزرگ خواهد کرد و صندلی برای سوار شدن ایرانیان خارج از کشور هم در نظر خواهد گرفت.
 حزب کارگزاران به سعید جلیلی پیشنهاد مناظره خارج از صداوسیما ارائه کرد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7647/2/579136/2
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها