اخبــــار




طلا، نقره و برنز آزادکاران در جام زیلکوفسکی

در رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام زیلکوفسکی لهستان که کادر فنی تیم ملی با هدف تعیین سه ملی‌پوش المپیکی در اوزان ۷۴، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم، آزادکاران برتر ایران در این سه وزن را عازم رقابت‌ها کرده، محمدحسین محمدیان، علی شعبانی و علیرضا کریمی نمایندگان وزن ۹۷ کیلوگرم ایران به ترتیب صاحب مدال‌های طلا، نقره و برنز شدند. اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی با اشاره به قهرمانی محمدیان نوشت: «محمدیان مجبور بود تا آخرین روز صبر کند اما ارزشش را داشت چون با موفقیت در مسابقات لهستان در ورشو موفق به کسب مدال طلا شد. ارزش این مدال طلا در حالی افزایش یافت که محمدیان پس از غلبه بر دو هموطن خود برای کسب عنوان قهرمانی، بحق به عنوان نماینده ایران در المپیک توکیو نیز انتخاب شد. محمدیان پس از غلبه بر علیرضا کریمی و علی شعبانی به این جایگاه رسید.» محمدیان هم گفت: «این بزرگترین روز برای من نیست اما خوشحالم.» در ادامه رقابت‌ها دیروز رضا اطری، یونس امامی و امین طاهری آزادکاران اوزان ۶۱، ۷۴ و ۱۲۵ کیلوگرم ایران مقابل حریفان خود تن به شکست دادند که این موضوع منجر به حذف امامی و طاهری شد و اطری هم به رده‌بندی رفت. ضمن اینکه مصطفی حسین‌خانی در وزن ۷۴ کیلوگرم و امیرحسین زارع در ۱۲۵ کیلوگرم فینالیست شدند.

ابراهیمی رسماً از الاهلی جدا شد

باشگاه الاهلی قطر با انتشار تصویری از امید ابراهیمی از جدایی این بازیکن از تیم خبر داد و برای او آرزوی موفقیت کرد. ابراهیمی در طول 3 سال گذشته دو فصل برای الاهلی بازی کرد و بازوبند کاپیتانی این تیم را در فصل گذشته بر دست داشت. او یک فصل هم به طور قرضی از الاهلی به یوپن بلژیک رفت. طبق اعلام رسانه‌های قطر، ابراهیمی در فصل آینده برای الوکره بازی خواهد کرد.

مهرعلی باران‌ چشمه، رئیس جدید فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای

مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای دیروز برگزار شد. مسعود امینی، مهرعلی باران‌ چشمه، مجتبی جوهری، محمدکاظم کوهی و علیرضا زند، ۵ کاندیدای ریاست فدراسیون بودند که علیرضا زند و مسعود امینی غایب این مجمع بودند و کوهی نیز به نفع جوهری کناره‌گیری کرد تا در نهایت رأی‌گیری میان مجتبی جوهری و مهرعلی باران چشمه برگزار شود. در پایان رأی‌گیری از اعضای مجمع، مهرعلی باران چشمه با ۲۲ رأی از مجموع ۴۱ رأی رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای شد و مجتبی جوهری نیز ۱۹ رأی به دست آورد. جوهری پیش از این به مدت ۴ سال ریاست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای را برعهده داشت.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7648/14/579134/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها