پست آتشین فرهاد علیه وزیر، اسپانسر و مدیرعامل

مجیدی: خیال می‌‌کنند با این کارشکنی‌ها کنار می‌‌روم


گروه ورزشی/ اوضاع هر روز برای آبی‌ها بدتر می‌‌شود. استقلالی‌ها که به دلیل استعفای اعضای هیأت مدیره خود یک هفته سخت را پشت سر گذاشتند، کماکان با مشکل روبه‌رو هستند. بعد از نشست هفته گذشته وزیر ورزش و جوانان با اعضای هیأت مدیره باشگاه برای پایان دادن اختلافات با مدیرعامل، تصور می‌شد رئیس مجمع این باشگاه مشکل حق امضا (که پس از بازداشت اسماعیل خلیل زاده رئیس هیأت مدیره به وجود آمد) برای صورت‌های مالی را حل کرده باشد اما نه تنها این مسأله حل نشده بلکه موضوع هر روز حادتر می‌شود و حتی روز دوشنبه فردی برای توقیف اموال به باشگاه مراجعه کرد و به دلیل اینکه باشگاه درگیر مشکل حق امضاست (گفته می‌‌شود مددی هم حق امضا ندارد) از فرد طلبکار فرصتی دیگر گرفته شد. از آنجا که باشگاه استقلال برای امور مالی نیازمند امضای یکی از اعضای هیأت مدیره است این مشکل همچنان پا برجاست و اظهارات مسئول حقوقی نشان می‌دهد که باشگاه پرطرفدار پایتخت در ریزترین مسائل جاری نیز دچار سردرگمی است. در حالی که تا همین چند روز قبل احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال در مصاحبه‌های مختلف خبر از حضور دستیار ایتالیایی در استقلال می‌داد، گویا اختلاف‌های درون باشگاهی به اوج خود رسیده و مددی اعلام کرده که پولی برای خرید مربی و بازیکن ندارد و همین موضوع منجر به دلخوری شدید مجیدی از مددی شده است. این در حالیست که علی نامداری، مشاور هیأت مدیره باشگاه استقلال پذیرفته که لااقل در این مقطع هزینه مربی ایتالیایی تا پایان فصل جاری را پرداخت کند اما مشخص نیست که چرا ناگهان احمد مددی مخالف عقد این قرارداد شده است! گفته می‌شود مبلغ قرارداد گابریله پین (یک فصل و دو ماه) کمتر از ۲۰۰ هزار دلار خواهد بود که باتوجه به مبلغ قراردادهای بازیکنان امسال تیم استقلال مبلغ بالایی نیست و از همه مهم‌تر رزومه دستیار ایتالیایی است که از نظر اکثر کارشناسان و هواداران امیدبخش بوده است. این موضوع باعث واکنش تند سرمربی استقلال شد.
صحبت با هواداران از طریق اینستاگرام
فرهاد مجیدی که خود مقدمات حضور گابریله پین را مهیا کرده بود، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام بشدت از وزیر ورزش، اسپانسر باشگاه و مدیرعامل آبی‌پوشان انتقاد کرد. مجیدی در ابتدای این پست به موضوع اختلاف با وزیر ارتباطات، آذری جهرمی اشاره داشت و در اعتراض به وزارت ورزش و اسپانسر باشگاه نوشت: «احتمالاً اعتراض من نسبت به استوری وزیر ارتباطات و انتقادم از دخالت بعضی از مسئولان وزارت ورزش در امور باشگاه استقلال باعث شده که اسپانسر کم کار شود و مسئولان مورد حمایت معاون و مشاور وزارت ورزش در باشگاه استقلال چوب لای چرخ مسائل تیم بگذارند.» او سپس به مسأله حضور دستیار ایتالیایی پرداخته و درخصوص مخالفت احمد مددی با اضافه شدن گابریله پین به کادر فنی تیم نوشته: «خیلی تلاش کردم تا یک مشاور خوب خارجی را با کمک آقای علی نامداری به تهران بیاورم (بدون اینکه هزینه‌ای برای باشگاه داشته باشد) اما به اطلاع می‌‌رسانم با وجود اعلام رسمی فدراسیون برای بلامانع بودن حضور خارجی‌ها در فصل بعد، آقای مدیرعامل می‌‌گوید که پولی برای خرید مربی و بازیکن ندارد و نمی‌تواند تعهد بدهد!» از سویی سرمربی آبی‌پوشان از مذاکراتش با هیأت مدیره و وزارت ورزش برای حل مشکلات پرده برداشت: «با هیأت مدیره هم صحبت کردم و آنها می‌‌گویند که مشکلات را به وزارت ورزش انتقال دادند اما پاسخی دریافت نکرده‌اند.» فرهاد در ادامه خطاب به هواداران استقلال نوشت: «از این به بعد مشکلات را با شما هواداران درمیان خواهم گذاشت، چون به اندازه کافی به مدیر و مسئول گفته‌ام اما حل نشده، ناراحت شده‌اند و طور دیگری موضع گرفته‌اند.» او در بخشی هم تأکید کرد که در برابر این مشکلات و کارشکنی‌ها کم نمی‌آورد: «خطاب به آنهایی که خیال می‌‌کنند با این کارشکنی‌ها من کنار خواهم رفت، صریح و بدون تعارف بگویم که این بار کسانی باید بروند که چنین شرایط اسفناکی را رقم زده‌اند.» مجیدی پس از انتشار این پست، در کانال رسمی خود اعلام کرد که علی نامداری هوادار متمول استقلال که گفته می‌‌شود قرار است به هیأت مدیره آبی‌پوشان اضافه شود، هزینه حضور گابریله پین را تا آخر فصل پرداخت خواهد کرد.
علاوه بر این حواشی بازیکنان استقلال که بعد از دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان به شرایط مدیریتی این تیم و مشکلاتی که بابت تغذیه در مسجد سلیمان داشتند اعتراض کرده بودند، با جریمه 5 درصدی از سوی باشگاه مواجه شدند؛ موضوعی که بر نارضایتی آنها افزوده است. در هفته سیزدهم لیگ برتر که با تساوی 1-1 در بهمن ماه سال گذشته برگزار شد، داریوش شجاعیان با اشاره به وضعیت نامناسب تغذیه تیم در مسجدسلیمان گفته بود:«شاید یک سری‌ها بدشان بیاید من این حرف‌ها را بزنم. مگر می‌شود برای تیم فقط یک نمونه غذا تدارک دیده شود. شاید یک بازیکن استقلال گوشت دوست نداشته باشد.» مدیران استقلال که در آن مقطع واکنشی به این موضوع نشان ندادند و درصدد حل مشکل هم برنیامدند، اکنون با این اقدام بار دیگر بازیکنان را مقابل خود قرار داده‌اند.

بــــرش
برگزاری تمرینات استقلال با 7 غایب

میلیچ و دیاباته 2 بازیکنی هستند که در تعطیلی لیگ برتر به کشورهای‌شان سفر کردند تا چند روزی کنار خانواده‌های‌شان باشند. با این حال به‌دلیل صادر نشدن ویزای این 2 بازیکن، حضور آنها کمی طولانی شد اما طبق اعلام مدیران استقلال قرار است میلیچ روز پنجشنبه (امروز) و دیاباته روز جمعه (فردا) وارد ایران شوند. با این شرایط 2 بازیکن استقلال فرصت کافی دارند خود را آماده شروع دوباره لیگ برتر کنند. علاوه‌ بر این، تمرینات آبی‌ها با غیبت 7 بازیکن برگزار می‌شود. علاوه‌ بر میلیچ و دیاباته، فرشید اسماعیلی، احمد موسوی و داریوش شجاعیان به‌ دلیل آسیب‌دیدگی در تمرینات حضور ندارند. مهدی قائدی و عارف غلامی هم در اردوی تیم ملی حضور دارند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7648/14/579131/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها