اخبار


قطع برق، پلیس را به دردسر انداخت

گروه حوادث /قطعی برق در روزهای اخیر در اغلب شهرهای کشور موجب اخلال در روند زندگی و کار مردم و بسیاری از اداره‌ها و حتی بی‌نظمی در ترافیک شهری شده است همین امر اعتراض پلیس راهور را نیز به‌دنبال داشته است و قطع برق و خاموشی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی را موجب افزایش ترافیک شهری دانستند.
سرهنگ محمدی، رئیس پلیس راهور استان اصفهان در این باره گفت: طبق گزارش‌های همکاران برق حدود یک چهارم شهر قطع شد و این موضوع ترافیک شهر را دچار مشکلات بسیاری کرد و علاوه بر سردرگمی رانندگان و شهروندان امکان بروز تصادفات شدید و خسارت به اموال مردم وجود دارد.
وی در خصوص قطعی برق و مشکلات پیش آمده در تقاطع‌های شهر، اظهار کرد: همکاران ما مشکلات بسیاری در این زمینه دارند و با این وضعیت توان مدیریت تردد تقاطع‌ها را نداریم. مردم باید در این شرایط اوضاع را مدیریت کنند و به رفع مشکل کمک کنند حتی اگر مأمور راهنمایی هم در تقاطع باشد از یک مأمور کاری ساخته نیست و اگر قرار باشد برق تقاطع‌ها قطع باشد باید حداقل چهار مأمور در هر تقاطع حاضر شوند و عملاً این کار برای ما امکانپذیر نیست. وی ادامه داد: از قبل مکاتباتی برای تأمین برق ذخیره برای تقاطع‌های شهر داشتیم که این برق ذخیره تأمین شود اما این موضوع تاکنون عملیاتی نشده است.

دستگیری قاتل داماد کرمانشاهی در ملارد

گروه حوادث / مرد شرور دو ماه پس از قتل شوهر خواهرش در شهرک پردیس کرمانشاه سرانجام در ملارد استان البرز دستگیر شد.
سردار «علی اکبر جاویدان»، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در تشریح این خبر گفت: یازدهم فروردین امسال موضوع قتل پسری 30 ساله با شلیک گلوله در شهرک پردیس کرمانشاه به پلیس گزارش شد. پس از وقوع این جنایت، پلیس آگاهی تحقیقات همه جانبه خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل فراری که برادر همسر مقتول بود، آغاز کرد.
 کارآگاهان پس از هفته‌ها کار اطلاعاتی و اقدامات تخصصی موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل فراری در شهرستان ملارد استان البرز شده و پس‌از هماهنگی با مقام قضایی و همکاران خود در این شهرستان، عازم محل شدند. فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس‌از حضور در شهرستان ملارد و اطمینان از حضور قاتل فراری 31 ساله در مخفیگاهش، وی را طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند. متهم در بازجویی‌ها به ارتکاب قتل شوهر خواهرش در شهرک پردیس کرمانشاه اعتراف و انگیزه‌اش را اختلافات خانوادگی با مقتول عنوان کرد.

نجات ۳۶ گمشده در ارتفاعات گیلان

گروه حوادث /یک گروه 36 نفره کوهنوردی که در ارتفاعات مشند در محور آستارا به اردبیل ناپدید شده بودند، با تلاش 2 ساعته امدادگران هلال احمر پیدا شدند.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان، سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از گم شدن یک گروه ۳۶ نفره در ارتفاعات مشند خبر داد و گفت: این حادثه در محور آستارا به اردبیل در منطقه ییلاقی مشند رخ داد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه این حادثه به جمعیت هلال احمر در ساعت ۲۱:۱٠ روز جمعه ۳۱ اردیبهشت اطلاع‌رسانی شد و امدادگران در ساعت ۲۱:۴۴ در صحنه حضور یافتند، گفت: وقتی این حادثه به مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان گزارش شد، امدادگران پایگاه آستارا- صیادلر به منطقه مذکور اعزام و طی یک عملیات جست‌وجو، گم شدگان را پیدا و به مسیر اصلی بازگردانند. غلامی با اشاره به اینکه این عملیات در ساعت ۲۳:۲۰ جمعه پایان یافت، افزود: این حادثه هیچ مصدومی نداشت.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7635/17/577780/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها