اخبــــار




بمب نقل و انتقالاتی رقیب استقلال ترکید

نشریه «رکورد» پرتغال خبر داد که الهلال با موسی مارگا، مهاجم مالیایی پورتو قرارداد امضا کرد و این بازیکن بزودی راهی ریاض می‌شود. مارگا که در کنار مهدی طارمی مهاجم ایرانی در پورتو بازی می‌کند، قراردادش تابستان به پایان می‌رسد و به‌عنوان بازیکن آزاد به الهلال عربستان می‌رود. نکته جالب دستمزد نجومی این مهاجم آفریقایی در الهلال است. طبق توافق صورت گرفته و قرارداد امضا شده مارگا 3 ساله با تیم متمول سعودی قرارداد بست و قرار است سالانه 5 میلیون یورو دستمزد دریافت کند. در مجموع الهلال برای جذب این مهاجم 15 میلیون یورو (تقریباً 400 میلیارد تومان) هزینه کرده است. الهلال رقیب استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است.

انجام واکسیناسیون مرحله دوم پارالمپیکی‌ها

مرحله دوم واکسیناسیون اعضای کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران به بازی‌های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ صبح دیروز در محل درمانگاه ورزشگاه آزادی تهران انجام شد. این اقدام به درخواست کمیته ملی پارالمپیک و با هماهنگی معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی، ورزشی، توسط وزارت بهداشت صورت گرفت. 15 فروردین ماه سال‌جاری نیز جمعی از اعضای کاروان در محل فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین واکسینه شده بودند.

مهدی: برنامه لیگ برتر به‌خاطر تیم ملی تغییر می‌کند

سهیل مهدی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص همزمانی بازی‌های استقلال و پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در روز جمعه 17 اردیبهشت‌ماه به رادیو تهران گفت: «ممکن است تغییری در برگزاری یک یا دو بازی داشته باشیم، چون تغییر ناگهانی برای برنامه‌های تیم ملی پیش آمده و سعی می‌کنیم بزودی برنامه جدید را اعلام کنیم. پس از مخالفت دادگاه CAS با درخواست ایران، برنامه‌های تیم ملی زودتر شروع می‌شود و ممکن است که ساعت و تاریخ بازی‌ها یک یا دو روز جابه‌جا و فشردگی مسابقات بیشتر شود.» او در پاسخ به این سؤال که تاریخ دقیق پایان لیگ برتر مشخص شده است؟ خاطرنشان کرد: «تاریخ پایان لیگ را از مدت‌ها پیش داشتیم. یک مقدار متمرکز شدن مسابقات AFC و فیفا پیش آمد. تا دیروز قرارمان بر این بود تا حداکثر اول یا دوم مرداد لیگ برتر و تا نیمه مرداد جام حذفی را به اتمام برسانیم اما با تغییرات برنامه تیم ملی ممکن است این کار با یکی دو هفته تأخیر انجام شود. برنامه لیگ برتر به خاطر تیم ملی تغییر می‌کند.» مهدی در خصوص اعتراض باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: «سازمان لیگ متعلق به هر 16 باشگاه است و ما اگر برنامه‌ریزی انجام می‌دهیم با توجه با شرایط همه تیم‌ها انجام می‌دهیم. ما تلاش می‌کنیم نمایندگان‌مان مثل تیم ملی با فراغ بال و آسودگی خاطر در مسابقات شرکت کنند، کما اینکه برخی باشگاه‌ها درخواست تعویق مسابقات‌شان را داشتند اما وقتی از مسابقات برمی‌‌گردند و ما خوشحالی‌شان را می‌بینیم، باید یک مقدار کمک‌مان کنند و به مسابقات برگردند. ما برای همه کار می‌کنیم نه برای پرسپولیس و یک تیم خاص که درخواستی داشته باشد، اما سعی و تلاش می‌کنیم طوری برنامه‌ریزی کنیم که تیم‌ها حداقل آسیب را ببینند.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7619/14/576114/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها