اخبــــار



اعزام سهراب و کیانوش به کلمبیا قطعی شد

بعد از ناکامی سهراب مرادی و کیانوش رستمی در کسب سهمیه المپیک در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی ازبکستان، ابهام‌های زیادی در روزهای اخیر پیرامون وضعیت آنها مطرح شده است. تنها شانس باقیمانده مربوط به مسابقات گزینشی کلمبیا می‌شود که قرار است اواخر اردیبهشت سهراب مرادی و کیانوش رستمی در آن حضور پیدا کنند. موضوع اعزام این دو وزنه‌بردار طلایی المپیک ریو دیروز با اعلام محمد حسین برخواه، سرمربی تیم ملی شکل رسمی به خود گرفت: «سهراب و کیانوش حتماً اعزام می‌شوند اما قرار است هفته آینده جلسه‌ای تشکیل شود و در مورد علی هاشمی تصمیم‌گیری کنیم. هاشمی باید توضیح بدهد در ماه‌های اسفند و فروردین که در اردوی تیم ملی حضور نداشت تمریناتش چگونه بوده است و در چه سطح آمادگی قرار دارد. فاصله زیادی تا المپیک نداریم و باید بدانیم برنامه‌اش چه چیزی است.» با این وضعیت سهراب مرادی و کیانوش رستمی همچنان برای کسب دومین سهمیه المپیکی وزنه‌برداری ایران در دسته 96 کیلوگرم تلاش خواهند کرد و قطعاً هر کدام از آنها سهمیه بگیرند، در المپیک نیز شانس رفتن روی سکو را خواهند داشت.

انگلیسی‌ها به‌دنبال فینال لیگ اروپا

دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا از ساعت 23:30 امشب با برگزاری 2 دیدار آغاز می‌شود که در یکی از آنها منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر میزبان آ اس رم است. شیاطین سرخ در مرحله یک چهارم نهایی با نتایج مشابه 2-0 گرانادا را از پیش رو برداشتند. شاگردان اوله گنار سولسشر در بازی قبل‌شان برابر لیدزیونایتد به تساوی بدون گل رسیدند و با 67 امتیاز در رده دوم لیگ برتر جزیره قرار دارند و حالا که به خاطر 10 امتیاز اختلاف با منچسترسیتی شانس چندانی برای قهرمانی انگلیس ندارند، امیدار به قهرمانی لیگ اروپا هستند.  رمی‌ها هم پس از پیروزی 2-1 مقابل آژاکس در بازی برگشت با این تیم 1-1 شدند تا به نیمه نهایی برسند. شاگردان پائولو فونسکا بازی آخرشان را 3-2 به کالیاری واگذار کردند تا با 55 امتیاز در رده هفتم سری A باشند. در دیگر دیدار، آرسنال در ورزشگاه امارات پذیرای ویارئال است.  توپچی‌های لندن پس از تساوی 1-1 برابر اسلاویاپراگ 4-0 این تیم را در بازی برگشت بردند تا به این مرحله برسند. شاگردان میشل آرتتا در بازی قبل 1-0 مغلوب اورتون شدند و با 46 امتیاز در رده دهم لیگ برتر هستند و حالا امیدشان تنها به موفقیت در لیگ اروپاست.  ویارئال هم 1-0 و 2-1 دیناموزاگرب را برده تا به این مرحله برسد و پس از برد 5-1 مقابل لوانته که باعث شده با 49 امتیاز در رده هفتم لالیگا باشد، به‌دنبال برد در این بازی اروپایی است.

واکنش خلیل‌زاده به شایعات اخیر

در روزهای اخیر برخی رسانه‌ها از تحت تعقیب بودن یکی از مدیران باشگاه استقلال در پرونده‌های اقتصادی خبر دادند، در این زمینه گمانه‌زنی‌هایی درباره اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال مطرح شد. همچنین برخی رسانه‌‌ها از تحت تعقیب بودن رئیس هیأت مدیره استقلال در ماجرای شرکت صنایع ابریشم و دستگیری پسرعموی او در این پرونده خبر دادند. اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیأت مدیره استقلال در واکنش به مسائل اخیر به تسنیم گفت: «من نه مالک این شرکت هستم و نه سهامدار و عضو هیأت مدیره آن. به‌دلیل ابتلا به ویروس کرونا و مشکلات ریوی قرنطینه هستم و نتوانستم به عربستان سفر کنم و کنار تیم استقلال باشم، پس از بهبودی قطعاً پیگیر این حواشی خواهم بود.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7616/10/575798/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها