گل‌محمدی: همه تیم‌های گروه واکسن کرونا زده‌اند، جز پرسپولیس



یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با الریان قطر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: «این دیدار، آخرین بازی مرحله گروهی ماست. در پنج بازی گذشته عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم خودمان را به‌عنوان یکی از تیم‌های صعود کننده معرفی کنیم‌. جا دارد از تمام کسانی که برای انجام مسابقات زحمت کشیدند و همچنین میزبانی فدراسیون هند تشکر کنم. بازیکنان هم متحمل سخت‌ترین شرایط بودند و مشکلات زیادی را تحمل کردند و توانستند سربلند از این مشکلات بیرون بیایند و روزهای سختی را پشت سر گذاشتند.»
او اظهار داشت: «تمام تیم‌هایی که در گروه ما حضور دارند واکسن کرونا زده‌اند، جز پرسپولیس و همین موضوع استرس زیادی به بازیکنان ما وارد می‌کند. جا دارد از مسئولان کشوری بخواهیم نسبت به واکسیناسیون عمومی اقدامات بهتری شود، خصوصاً ورزشکاران که همیشه در معرض ابتلا هستند. با تمام وجود و با تمام قوا مقابل الریان بازی خواهیم کرد. با توجه به اتفاقی که برای آل‌کثیر افتاد و 6 ماه از فوتبال دور بود، هنوز جا دارد تا به فرم قبلی بازگردد و احتیاج به زمان و مسابقات بیشتری دارد. باید این زمان را به او بدهیم و منتظر باشیم تا همان بازیکن قبلی شود. این اطمینان از سمت ما وجود دارد و باید کمک کنیم تا خیلی زود به فرم خوب خود بازگردد.»
نعمتی: می‌خواهیم تا فینال پیش برویم
سیامک نعمتی، بازیکن پرسپولیس در نشست خبری گفت: «این فصل نسبت به سال‌های قبل کیفیت بازی‌ها بسیار خوب است. بازی گروه‌های دیگر را نگاه می‌کنیم و تیم‌ها کیفیت خوبی دارند. گروه ما هم شرایط خاص خودش را داشت و در تیم ما از ابتدا این همت وجود داشت که ابتدا از گروه‌مان صعود کنیم و ان‌شاءالله بتوانیم مرحله به مرحله تا فینال پیش برویم و قهرمانی را به دست بیاوریم. امیدواریم همان‌طور که بازی‌های گروهی را خیلی خوب شروع کردیم، خیلی خوب هم به اتمام برسانیم و برای مراحل بعد آماده شویم.»
بلان پیگیر وضعیت کرونا در ایران شد
سرمربیان دو تیم پرسپولیس و الریان در حاشیه نشست خبری خود دیدار کوتاهی باهم داشتند و با یکدیگر خوش و بش کردند. در جریان این خوش و بش لوران بلان بار دیگر صعود پرسپولیس را تبریک گفت و با یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت کرونا در ایران و همین‌طور کشور خودش، فرانسه صحبت کرد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7616/10/575796/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها