اخـــــــبار



جاساز 450 کیلو مواد مخدردر سقف ویلا

گروه حوادث/ مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران یک تن و 272 کیلوگرم انواع موادمخدر در شهرستان‌های این استان کشف کردند.
سردار «کیوان ظهیری» فرمانده انتظامی غرب استان تهران درتشریح این خبر گفت: در 72 ساعت گذشته با تلاش‌ها و اقدام تخصصی مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران، 150 نفر توزیع کننده و 8 نفر قاچاقچی موادمخدر دستگیر و یک تن و 272 کیلوگرم انواع موادمخدر نیز کشف شد.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به عملیات آخر در شهرستان شهریار بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر در ساعت 12 شب سه‌شنبه، برابر اخبار به‌دست آمده با ورود به باغی در شهرستان شهریار، در بازرسی ازمحل 300 کیلو مرفین و 150 کیلوگرم تریاک که به‌طرز ماهرانه‌ای در سقف ویلا جاساز شده بود، کشف کردند.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه تمامی متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند و در دستگیری سوداگران مرگ، پلیس را یاری کنند.

دستگیری 381 سارق در صاعقه پلیس

گروه حوادث/ هفتمین مرحله از طرح صاعقه پلیس پیشگیری تهران با دستگیری 381 سارق، قاپ زن و زورگیر پایان یافت.
 سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان این خبر گفت: در اجرای هفتمین مرحله طرح صاعقه پلیس پیشگیری 345 سارق و 36 قاپ زن و زورگیر دستگیر شدند.
وی با اشاره به کشف و جمع‌آوری 457 قبضه سلاح سرد نامتعارف از قبیل قمه، شمشیر و اسلحه شکاری غیر مجاز افزود: در این طرح 17 نفر از اراذل و اوباش و حاملان سلاح سرد و گرم نیز دستگیر شدند و 26 دستگاه خودروی مسروقه و 32 دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز کشف شد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7616/8/575781/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها