لیگ قهرمانان




پرسپولیسی‌ها هم پاداش گرفتند هم تست دادند

پس از پیروزی پرسپولیس برابر الریان، اعضای این تیم بلافاصله از ورزشگاه به سمت هتل بازگشتند و مستقیماً راهی سالن غذاخوری شدند تا شام را صرف کنند. بعد از حضور تیم در رستوران، پاداش پیروزی مقابل الریان به اعضای تیم داده شد تا بازیکنان پرسپولیس برای بازی سوم خود مقابل گوا روحیه مضاعف بگیرند. گفتنی است سرخپوشان دیروز صبح تمرین ریکاوری را برگزار کردند و تمرین تاکتیکی بازیکنان اصلی هم از ساعت 18:45 دیروز به وقت محلی (17:45به وقت تهران) در زمین آتوردا برگزار شد، البته با توجه به ضوابط برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، بازیکنان پرسپولیس ظهر دیروز تست کرونا دادند.

وضعیت عالیشاه نگران‌کننده نیست

پس از بازی پرسپولیس و الریان، عکس‌هایی از زخمی شدن پای امید عالیشاه منتشر شد که دقیقه 51 این مسابقه در برخورد با فرانک کوم مدافع کامرونی الریان از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت شد اما با وجود خونریزی پای خود تا دقیقه 85 در زمین ماند و حتی پاس گل سوم تیمش را هم برای شهریار مغانلو ارسال کرد. با این حال، کادر پزشکی پرسپولیس مشغول ریکاوری روی عالیشاه هستند و ظاهراً وی با وجود ضرب‌خوردگی‌های متوالی در بازی با الریان شرایط چندان حادی ندارد و تا روز بازی با گوا شرایط بازی را هم به دست خواهد آورد.

شیمبا: 3 بازی در یک هفته آسان نیست

لوسیانو پریرا در نشست خبری پس از پیروزی فولاد مقابل الوحدات گفت: «خیلی خوشحالیم که سه امتیاز شیرین را کسب و خودمان را به صعود نزدیک‌تر کردیم، البته فشار بازی‌ها خود را کم کم نشان می‌دهد و اصلاً آسان نیست که 3 بازی را در یک هفته انجام بدهید. اکنون از همه مهم‌تر این است که بازیکنان تیم بتوانند به اندازه کافی استراحت داشته باشند.»

گل‌محمدی: دنبال قهرمانی هستیم

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس پس از برتری 3-1 پرسپولیس مقابل الریان در نشست خبری گفت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و می‌توانستیم در نیمه اول دو گل بزنیم. در نیمه دوم بازی را خیلی خوب شروع کرده و با ذهنیت برد به زمین رفتیم و توانستیم 2 گل به ثمر برسانیم. پس از دریافت گل اعتماد به نفس خود را از دست ندادیم و توانستیم از لحاظ ذهنی خود را آماده کنیم تا نیمه خوبی داشته باشیم که این اتفاق هم افتاد. در ادامه توانستیم گل سوم را به ثمر برسانیم که حاصل یک کار تیمی خوب از بچه‌ها بود. از تمام بازیکنان به خاطر تسلیم نشدن‌شان و مبارزه کردن تا آخرین لحظه حتی برای به ثمر رساندن گل چهارم تشکر می‌کنم. او ادامه داد:«سال گذشته عملکرد خوبی داشتیم. امسال هم خیلی خوب شروع کرده‌ایم اما خیلی از تیم‌هایی که در گروه‌های مختلف حضور دارند هزینه‌های زیادی کرده و دنبال قهرمانی آسیا هستند. ما هم شانه به شانه آنها حرکت می‌کنیم و می‌توانیم یکی از مدعیان قهرمانی باشیم اما خیلی از امکانات باید فراهم شده و مشکلات موجود برطرف شود.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7607/14/574813/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها